• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2020 14:55

Detail zákazky Z202022706

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.09.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2020 14:55

Základné údaje

Z202022706

OF-146273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4980559

Objednávateľ

30801397

Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok

Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK

Dodávateľ

33191921

Roman Laco - ROADA

Bošianska Neporadza 329, Neporadza, 91326, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier alebo ekvivalent v.01

papier do fotokopírovacieho stroja, papier na písanie, papier do tlačiarní

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197620-8 - Písací papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier alebo ekvivalent v.01
Funkcia
papier do tlačiarenských zariadení na farebnú aj čierno-bielu tlač
papier do rozmnožovacích zariadení
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plošná hmotnosť g/m2 78 82
Hrúbka mm/1000 103 109
Drsnosť ml/min 150 250
Opacita % 91
Belosť CIE % 140 160
Formát typ A4
Rozmer - výška mm 297
Rozmer - šírka mm 210
Počet kusov papiera v balíku ks 500
Počet balíkov v kartóne ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy zaslať prospekt/katalógový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov a jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod.
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy a doručenia faktúry. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacka cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

25.09.2020 08:00 — 29.09.2020 14:00

500,00 balík

1 350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.09.2020 09:58

22.09.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2020 11:07 - Vstupná ponuka 1 348,80 € Cena s DPH
18.09.2020 18:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 344,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS