• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202022655

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202022655

OF-220766

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978409

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

31368646

Ultra Print Digital, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 831 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské služby

brožúra, zborníky, pracovné zošity, pracovné listy, sprievodcovia, letáky, diplomy, pexeso, omaľovánka, pohľadnice, bannery

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské služby
Funkcia
tlačoviny na propagáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný list, formát A3, papier 160 - 170 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie + skladanie - 1 objednávka ks 4 000
Pracovný list, formát A4, papier 80 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát - 1 objednávka ks 10 000
Pracovné listy, papier 300 g, špirálová väzba, tlač 4+4, matný - 1 objednávka ks 500
Detské diplomy, formát A5, papier 200 g/m², matný, tlač 4+0, orez na formát - 1 objednávka, 2 grafické vizuály ks 1 000
Detské diplomy, formát A5, papier 200 g/m², matný, tlač 4+0, orez na formát - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 100
Omaľovánka, formát A5, 20 strán, papier 130 g/m², matný nenatieraný, tlač 4+4, väzba V1 -  1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 400
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 50 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 25 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 10 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava,2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 2 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 2 000
Propagačný leták,  formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Propagačný leták, formát A4, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát, 2x bigovanie, skladanie na DL (na tretinky, otváranie 1. doľava, 2. doprava) - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Propagačný leták, formát DL 100x210 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Propagačný leták, formát DL 100x210 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát - 1 objednávka, 1 grafický vizuál ks 5 000
Plagát A1, formát 594 x 841 mm, papier 150 g/m², kriedový natieraný papier, matný, tlač 4+0 - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálna objednávka 2 ks ks 300
Plagát A1, formát 594 x 841 mm, hmotnosť 150 g/m², odolnosť voči vode, tlač 4+0. Vysoko odolný materiál vyrobený z matnej polyesterovej fólie, určený na farebnú a čiernobielu laserovú tlač - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálna objednávka 2 ks ks 10
Plagát A2, formát 420 x 594 mm, papier 150 g/m², kriedový natieraný papier, matný, tlač 4+0 - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálna objednávka 2 ks ks 100
Plagát A2, formát 420 x 594 mm, hmotnosť 150 g/m², odolnosť voči vode, tlač 4+0. Vysoko odolný materiál vyrobený z matnej polyesterovej fólie, určený na farebnú a čiernobielu laserovú tlač - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálna objednávka 2 ks ks 70
Plagát A3, formát 297 x 420 mm, papier 115 g/m², kriedový natieraný papier, matný, tlač 4+0 - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálna objednávka 50 ks ks 1 500
Plagát A4, formát 297 x 210 mm, papier 150 g/m², kriedový natieraný papier, matný tlač 4+0 - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálna objednávka 20 ks ks 50
Propagačný leták, formát A5, 210 x 148 mm, papier 115 g/m², matný, tlač 4+4, orez na formát - rôzne grafické vizuály v jednej objednávke, minimálny odber 50 ks ks 2 000
Banner PVC, PVC 450 g/m², UV, tlač 4+0, formát (celková dĺžka materiálu 236 x 70 cm, veľkosť grafiky 212 x 70 cm). Hore a dole tunel, zataviť (nie lepiť páskou). Bočné strany nezakladať. Umiestnenie - na fasádu - exteriér, 1 grafický vizuál v 1 objednávke.  objednávka bude vždy po jednom kuse ks 5
Banner PVC (liaty, biely), 450 g/m², UV, tlač 4+0, formát podľa objednávky. Materiál odolný voči vonkajším podmienkam (umiestnenie bude v exteriéri). Odpadový materiál nie je preplatený (platí sa za čistý rozmer objednaného materiálu), možnosť objednania a fakturácie aj menšieho množstva ako 1 m², 1 grafický vizuál v jednej objednávke, objednávka bude vždy po jednom kuse m² 25
Roll up s logom,  85 x 200 cm, konštrukcia roll up-u vrátane tlače 4+0 - 1 grafický vizuál = 1 ks roll up ks 2
Plachta na plot 320 x 100 cm, tlač 4/0, odolnosť voči poveternostným vplyvom + montáž - 1 grafický vizuál ks 1
Plachta na bránu 200 x 130 cm, tlač 4/0, odolnosť voči poveternostným vplyvom + montáž - 1 grafický vizuál ks 1
Reklamný pútač - figurína (vo výške človeka, max. 2 m) - odolný tabuľový materiál Dibond (sendvič plast/hliník/plast), resp. alternatíva Alubond, vyfrézovaný do požadovaného tvaru, grafika UV tlač + ochranná fólia lamino kvôli odolnosti a trvanlivosti v exteriéri - 1 grafický vizuál ks 1
Samolepka, rôzne rozmery, samolepiaca fólia, tlač 4+0, umiestnenie exteriér (stálosť farieb v  exteriéri viac ako 2 roky), matné lamino, odpadový materiál nie je preplatený (platí sa za čistý rozmer objednanej samolepky), možnosť objednania a fakturácie aj menšieho množstva ako 1 m² - rôzne grafické vizuály a formáty v jednej objednávke, objednané množstvo  je rôzne, väčšinou 2 - 4 m², ale môže sa stať, že potrebujeme aj objednávky v menšom rozsahu či väčšom rozsahu. m² 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače pre jednotlivé položky.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý predpokladaný rozsah predmetu zákazky.
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy, a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

7 295,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2020 15:16

21.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 14
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 15:34 - Vstupná ponuka 7 293,60 € Cena s DPH
21.09.2020 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 7 176,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS