• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2020 11:52
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2020 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2020 15:55

Detail zákazky Z202022623

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    24.09.2020 11:52
  •    Ukončenie zákazky
    24.09.2020 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.09.2020 15:55

Základné údaje

Z202022623

OF-218855

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4984382

Objednávateľ

00158569

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

36332682

PURGO s. r. o.

Okružná 1426/40, Púchov, 02001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a žehlenie prádla

pranie, chemické čistenie a žehlenie textilu

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a žehlenie prádla
Funkcia
Pranie ,chemické čistenie a žehlenie textilu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachta posteľná 140x240 ks 200
obliečka  posteľná 140x200 ks 200
obliečka na vankúš 70x90 ks 200
obrus rôzne farby 140x180 ks 20
obrus rôzne farby 140x100 ks 30
obrus rôzne farby 140x140 ks 1000
obrus rôzne farby 220x140 ks 1000
utierky kuchynské  50x70 ks 1000
kolečko priemer 25 ks 200
kolečko priemer 30 ks 50
multon 100x100 ks 100
naperon 80x80 ks 10
obrúsok 60x60 ks 10
obrúsok 30x30 ks 200
uterák obyčajný 50x80 ks 920
uterák froté 50x80 ks 20
uterák froté 50x100 ks 1000
pláštenka kadernícka veľká 125x150 ks 180
pláštenka kadernícka malá 45x170 ks 40
pláštenka kadernícka na česanie okrúhla silón 80x30 ks 50
obrúsok plátenný 50x50 ks 550
obrúsok plátenný 60x60 ks 300
banketové sukne 90x500 ks 30
banketové sukne 90x300 ks 20
obrus okrúhly priemer 130 ks 70
štóla 140x30 ks 30
plášť dlhý biely ks 10
záves 280x240 ks 4
záves 280x300 ks 3
záves 320/240 ks 1
záves 240x140 ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet/frekvencia podľa potreby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Objednávateľ pri odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na objednávku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Prevzatím bielizne sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými zamestnancami obidvoch zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích protokolov-dodacích listov. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb  po zrealizovaní každej objednávky.  Súčasťou faktúry budú dodacie listy a objednávky
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnou legislatívou. Odberateľ ma právo písomne vyjadriť oprávnené a preukázané výhrady voči výške faktúry vystavenej Dodávateľom najneskôr však do termínu jej splatnosti.Po tomto termíne Dodávateľ nie je povinný akceptovať akékoľvek výhrady voči vystavenej a splatnej faktúre a Odberateľ je povinný ju bez ďalšieho uhradiť.
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi.
Vrátane dopravy na miesto plnenia : mesto Púchov, Považská Bystrica
Predmetom zmluvy o poskytovaní služieb je vykonávanie -"pranie a žehlenie prádla" vo vlastníctve Strednej odbornej školy obchodu a služieb Púchov pre školské pracoviská: školská jedáleň, kaderníctvo VIKI, kaderníctvo Akadémia, cukráreň Akadémia, hotel Študent Považská Bystrica vrátane odvozu a dovozu v rámci pracovísk v Púchove a hotela Študent Považskej Bystrici, pričom druh a množstvo bude upresnené podľa jednotlivých písomných objednávok.
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8.00  hod do 13.00 hod.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, s účinnosťou od 1.11.2020 na dobu 12 mesiacov.  V prípade nevyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy, zmluva zaniká posledným dňom plnenia tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12

7 478,00 ks

3 998,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2020 11:58

24.09.2020 11:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.09.2020 12:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 213
 180
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2020 11:50 - Vstupná ponuka 3 998,17 € Cena s DPH
24.09.2020 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka 3 948,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS