• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 11:17
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 13:35

Detail zákazky Z202022616

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 11:17
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 13:35

Základné údaje

Z202022616

OF-220792

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978373

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelárske stoly, kancelárska skriňa policová, šatníková, kancelárske stoličky

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky stôl rovný
Funkcia
Kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl rovný ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 1800 mm - max. 1850 mm
hĺbka 700 mm
výška 750 mm
materiál drevotrieska
farebné prevedenie farebné prevedenie orech resp. na základe poskytnutého vzorkovníka
hrúbka dosky stola min. 20 mm, po celom obvode výrezu ohranená ABS hranou šírky min. 2 mm
podopretie stola boky stola a priečka z plných dosiek hrúbky min. 18 mm, ohranenné ABS hranou šírky min. 2 mm
stabilita stola zaistená priečkou výšky min. 350 mm, ktorá spája obe nohy stola
 2. Kancelársky stôl rovný
Funkcia
Kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl rovný ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 1400 mm - max. 1500 mm
hĺbka 700 mm
výška 750 mm
materiál drevotrieska
farebné prevedenie farebné prevedenie orech resp. na základe poskytnutého vzorkovníka
hrúbka dosky stola min. 20 mm, po celom obvode výrezu ohranená ABS hranou šírky min. 2 mm
podopretie stola kovové okrúhle nohy v prevedení matný chróm
 3. Kontajner zásuvkový uzamykateľný
Funkcia
Kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner 4 zásuvkový na kolieskach s možnosťou uzamknutia ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 443 mm - max. 450 mm
hĺbka 600 mm
výška 600 mm
mobilný kontajner na kolieskach možnosť umiestnenia pod pracovný stôl
farebné prevedenie farebné prevedenie orech resp. na základe poskytnutého vzorkovníka
materiál drevotrieska  hrúbka min. 20 mm, korpus kontajnera a vnútra zásuviek uhranený ABS hranou min. hrúbky 2 mm,
zásuvkový mechanizmus: guličkový plnovýsuv s dojazdom
úchyt podľa výberu, povrchová úprava matný chróm
 4. Šatníková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková skriňa ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 800 mm - max. 850 mm
hĺbka 550 mm
výška 1950 mm
farebné prevedenie farebné prevedenie orech resp. na základe poskytnutého vzorkovníka
materiál drevotrieska, hrúbka min. 20 mm
Šatníková skriňa dvojdverová určená do kancelárskych priestorov korpus skrine, police a sokel ohranený ABS hranou hrúbka min. 2 mm, dvierka hrúbky min. 18 mm ohranené ABAS hranou hrúbky  min 18 mm, chrbát skrine min 4 mm. HDF dosky.
dve police hrúbky min. 20 mm s nosnosťou min. 80 kg jedna umiestnená na pevno v hornej časti, druhá výškovo nastaviteľná umiestnená v dolnej časti
tyč na vešiaky umiestnenie pod hornou policou
dvere uzamykateľné, úchytky dverí  podľa výberu povrchová úprava matný chróm
 5. Skriňa policová kombinovaná
Funkcia
kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa policová kombinovaná ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 800 mm - max. 850 mm
hĺbka 400 mm
výška 1950 mm
materiál drevotrieska,  hrúbka min. 20 mm, korpus skrine a sokel ohranený ABS hranou min. 2 mm, dvierka hrúbky min 18 mm, chrbát skrine min 4 mm. HDF dosky.
farebné prevedenie farebné prevedenie orech resp. na základe poskytnutého vzorkovníka
police 3 výškovo nastaviteľné + 1 pevná, nosnosť police min. 80 kg, hrúbka police min 20 mm, výška úložného priestoru medzi policami zodpovedá rozmerom štandardného zakladača
dvierka zamykateľné, úchytky podľa výberu povrchová úprava úchytiek matný chróm
 6. Skriňa policová otvorená
Funkcia
kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa policová otvorená ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka min. 800 mm - max. 850 mm
hĺbka 400 mm
výška 1950 mm
materiál drevotrieska, hrúbka min. 20 mm, korpus skrine a sokel ohranený ABS hranou min. 2 mm, chrbát skrine min 4 mm. HDF dosky.
farebné prevedenie farebné prevedenie orech resp. na základe poskytnutého vzorkovníka
police 3 výškovo nastaviteľné + 1 pevná, nosnosť police min. 80 kg, výška úložného priestoru medzi policami zodpovedná rozmerom štandardného zakladača.
 7. Kancelárska stolička
Funkcia
kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ záťažové kancelárske kreslo určené na 24 hodinové požívanie s extra vysokým operadlom a opierkou hlavy
sedák ergonomické tvarovanie sedáka operadla, negatívny dopredný náklon sedadla pre zlepšenie krvného obehu
mechanika synchrónna s aretáciou v 5-tich pozíciách
nastavenie výšky sedu plynový piest
možnosť voľby hĺbky sedáku min. v 2 polohách
materiál poťahu textil
materiál výplne sedáka studená pena
podrúčky výškovo nastaviteľné  s mäkkou dotykovou plochou
kovový alumíniový kríž
kolieska s gumovou obručou
šírka stoličky min. 64 cm
výška sedadla min. 44 cm
hĺbka sedáka min. 47 cm
nosnosť stoličky min. 130 kg
výška operadla min. 68 cm
farba stoličky čierna
 8. Konferenčná stolička
Funkcia
rokovacia stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rokovacia stolička stohovateľná, čierny oceľový rám, sedadlo so spodným plastovým krytom
poťah stoličky 100 % recyklovaný akryl, farba čierna
celková šírka min. 535 mm
celková výška min. 810 mm
hĺbka sedadla min. 430 mm
výška sedadla min. 465 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy  v ktorom bude rozpísaná cena bez DPH, vrátane DPH a cena celkom  za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta , prospekty/vyobrazenie alebo katalóg tovaru s uvedením technických parametrov  k jednotlivým tovarom a predloženie technického  listu k stoličkám. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Požadujeme dodanie tovaru na dohodnuté miesto v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred.
Požadujeme zabezpečenie montáže nábytku v jednotlivých priestoroch v objekte a zabezpečenie likvidácie vzniknutého odpadu po ukončení montáže (obaly, igelity, kartóny a pod.)
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný. Objednávateľ požaduje dodať tovar v každej položke v rovnakom modelovom prevedení.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dodanie tovaru,  vyloženie,  montáž nábytku  a likvidáciu vzniknutého odpadu po ukončení montáže nábytku. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou
a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.
Nedodržanie termínu dodania bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy alebo VZP a od zmluvy odstúpi v zmysle ustanovenia článku XVIII bodu 18.2 bodu a.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

26.10.2020 07:00 — 30.10.2020 14:00

102,00 ks

15 046,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2020 11:23

21.09.2020 11:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 11:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 180
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2020 13:29 - Vstupná ponuka 15 045,60 € Cena s DPH
21.09.2020 07:33 - Najvýhodnejšia ponuka 12 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS