• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 10:55

Detail zákazky Z202022613

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 10:55

Základné údaje

Z202022613

OF-221236

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978371

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne tonery do tlačiarní Lexmark

Tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery do tlačiarní Lexmark
Funkcia
Tonery - originál od výrobcu zariadení značky Lexmark do laserových tlačiarní, v originálnom balení výrobcu, novo vyrobené vrátane tonerových obalov, teda nerenovované.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10. Originál toner 51B2000 pre tlačiareň Lexmark MS 317dn ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia do sídla objednávateľa. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky. Predmet plnenia bude dodaný na základe osobitných objednávok, kde bude presne uvedené požadované množstvo, termín a miesto dodania.
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi kontaktné údaje (aj telefonický kontakt) osoby zodpovednej za plnenie zmluvy najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy.
3. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkové ceny bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
4. Originálny toner má byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
5. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
6. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité ( prázdne tonery ) z miesta určenia objednávateľom. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu.
7. Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený ( e-mailom ) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
8. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, číslo objednávky a dôkladný opis vady.
9. Dodávateľ je povinný v tomto prípade osobne vadný toner vymeniť za nový do 2 pracovných dní od nahlásenia na mieste dodania tovaru.
10. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
11. Lehota dodania do 5 (piatich) pracovných dní od prijatia objednávky, najneskôr do 13.00 hod. do priestorov skladu objednávateľa ( nie pred budovou).
12. Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
13. Nedodržanie podmienok a požiadaviek objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne tonery do tlačiarní Lexmark

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

23.09.2020 10:00 — 23.10.2020 10:00

15,00 ks

975,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2020 10:49

21.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 567
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 12:17 - Vstupná ponuka 975,00 € Cena s DPH
21.09.2020 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 972,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS