• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 12:00

Detail zákazky Z202022599

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 12:00

Základné údaje

Z202022599

OF-220669

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978347

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36507164

PBT PRINT, s.r.o.

Jána Nováka 37, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Eliptický trenažér

eliptický, trenažér, eliptical,

  • 37441300-4 - Stacionárne bicykle
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Eliptický trenažér
Funkcia
Novovyrobený, doteraz nepoužívaný profesionálny eliptický trenažér
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Eliptický trenažér Avalor ET alebo ekvivalent ks 1
Nosnosť kg 145
Dĺžka kroku cm 50
Hmotnosť záťažového kolesa kg 8
Počet stupňov záťaže ks 19
Rozteč nášľapov cm 11
Prednastavené programy ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
profesionálne zariadenie pre precvičenie celého tela simulujúce bežecké lyžovanie
Robustná konštrukcia, plne elektronické ovládanie, magnetický brzdný systém, bohatá programová vybavenosť vyžaduje sa
Priestranné nášľapy s protišmykovou úpravou a dva páry držadiel vyžaduje sa
Ovládanie záťaže elektronické
Vybavenie: HRC program; WATT program; Manuálny program; Snímače tepovej frekvencie; Stojan na tablet
Vybavenie: Prijímač hrudného pásu; Hrudný pás súčasťou balenia; Transportné kolieska; Systém vyrovnania nerovností
Zdroj napájania 220V, 230V
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vývozu na miesto plnenia
Dodávateľ poskytuje na tovar, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva, záruku za akosť na dobu najmenej 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu tovaru, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodanie tovaru v množstve podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 21, Fakulta zdravotníctva, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

23.09.2020 10:50 — 09.10.2020 10:00

1,00 sada

1 420,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.09.2020 10:08

21.09.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 88
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 13:40 - Vstupná ponuka 1 420,00 € Cena bez DPH
18.09.2020 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 419,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS