• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202022584

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202022584

OF-221108

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978333

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Centrálny skartátor s kolieskami

skartovačka

  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Centrálny skartátor s kolieskami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Centrálny skartátor s kolieskami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Centrálny skartátor s kolieskami pre vyťažené kancelárie.
- Vybavený kontrolou hrúbky vkladaného papiera na zamedzenie zahltenia nadmerným počtom skartovaných papierov a odnímateľnou odpadovou nádobou s viacnásobne použiteľným vrecom.
- Plynulý a tichý chod motora.
- Rez priečny aj pozdĺžny
- Rozmer rezu 4,5x30 mm (prípadne iného rozmeru, zodpovedajúcemu úrovne bezpečnosti 3 - stupeňu utajenia 3)
- Skartuje spinky, kancelárske spony, magnetické karty.
- CD / DVD / Blu-ray disky skartuje do separátnej nádoby.
- Automatický štart/ stop pomocou fotobunky, automatické zastavenie pri prehltení, kontrola stavu naplnenia automatická poprípade vizuálna.
- Multifunkčné ovládacie tlačidlo, spätný chod, nízka spotreba energie, nulová spotreba v pohotovostnom režime, minimálna hlučnosť.
- Objem koša: 100 l
- Kapacita 80g: cca 18-21 hárkov
- Stupeň utajenia: 3
- Ponúknuté zariadenie musí mať certifikát potvrdzujúci spôsobilosť technického zabezpečovacieho prostriedku  chrániť utajované skutočnosti.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku).
Záruka na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov vrátane záručného servisu.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: certifikát potvrdzujúci spôsobilosť technického zabezpečovacieho prostriedku  chrániť utajované skutočnosti.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu .
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

28.09.2020 08:00 — 05.10.2020 14:00

1,00 ks

1 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2020 09:30

21.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 5
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 09:50 - Vstupná ponuka 1 149,60 € Cena s DPH
21.09.2020 07:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 139,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS