• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 09:00

Detail zákazky Z202022570

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 09:00

Základné údaje

Z202022570

OF-220904

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978319

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

50085999

InterMedical Plus, s.r.o.

Levická 7E, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ihly na biopsiu kostnej drene, aspiračná

zdravotnícky materiál, biopsia, kostná dreň, aspiračná

  • 33141323-0 - Ihly na biopsiu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ihly na biopsiu kostnej drene aspiračná
Funkcia
1. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, modrá - bezpečná a jednoduchá aspirácia zo sterna resp. lopaty pánvovej kosti, infúzia kostnej drene, sternálna punkcia.
2. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, ružová - bezpečná a jednoduchá aspirácia zo sterna resp. lopaty pánvovej kosti, infúzia kostnej drene, sternálna punkcia.
3. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, zelená krátka - bezpečná a jednoduchá aspirácia zo sterna resp. lopaty pánvovej kosti, infúzia kostnej drene, sternálna punkcia.
4. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, zelená dlhá - bezpečná a jednoduchá aspirácia zo sterna resp. lopaty pánvovej kosti, infúzia kostnej drene, sternálna punkcia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. vonkajší priemer G 15
1. dĺžka mm 40
1. diameter mm 1,8
2. vonkajší priemer G 18
2. dĺžka mm 40
2. diameter mm 1,2
3. vonkajší priemer G 14
3. dĺžka mm 25
3. diameter mm 2,10
4. vonkajší priemer G 14
4. dĺžka mm 55
4. diameter mm 2,10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1., 2., 3., 4. rúčka prídavná rukoväť (uchopenie) pre lepšiu manipuláciu s ihlou
1., 2., 3., 4. ihla vyrobená z nerezovej ocele s ostrým hrotom - umožňuje atraumatickú penetráciu obzvlášť pre detského pacienta
1., 2., 3., 4. merná stupnica v mm stupnica pre presné nastavenie hĺbky vpichu v mm
1., 2., 3., 4. konektor Luer Lock konektor na rúčke pre bezpečné pripojenie striekačky
1., 2., 3., 4. balenie jednotlivo, sterilne
Rozpis položiek na obdobie trvania zmluvy - 1 rok:
1. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, modrá 200 ks
2. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, ružová 10 ks
3. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, zelená krátka 10 ks
4. Ihla na biopsiu kostnej drene aspiračná, zelená dlhá 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
3. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy,
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo , číslo objednávky, ŠUKL kód, šarža
d) ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa,
e) objednávateľ pripúšťa dodanie vo forme inovácie tovaru pri súčasnom dodržaní všetkých dohodnutých podmienok.
5. Platobné podmienky:
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu:
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi
6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis.
d) v prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľa, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli,
7. Objednávateľ na potvrdenie kvality dodávky môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar:
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru:
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač,
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar,
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku;
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
c) Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch (ak dodávateľ nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám Vyhlásenie nepredkladá). Uchádzač vo vyhlásení uvedie:
- podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám,
- navrhovaných dodávateľov,
- čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
d) Ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu.Objednávateľ je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu.Ponuk list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne):
- katalógové číslo ponúkaného tovaru,
- názov ponúkaného tovaru,
- ŠUKL kód ponúkaného tovaru,
- mernú jednotku ponúkaného tovaru,
- jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru,
- sadzbu DPH,
- jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru.
8. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa:
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.),
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny,
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
9. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
10. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
14. Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
15. Požaduje sa predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

6 898,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2020 08:07

21.09.2020 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2020 21:06 - Vstupná ponuka 6 898,87 € Cena s DPH
20.09.2020 21:06 - Najvýhodnejšia ponuka 6 898,87 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS