30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Mikrofóny a ozvučovacie systémy
Ozvučovacie systémy, Mikrofóny
Tovar
|
1. Aktívna zvuková zostava - Vonyx VX800BT 2.1 alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Aktívna zvuková zostava pre ozvučovanie prezentácií, svadieb, podujatí a akcií hlavne v exteriéry a interiéry. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet kusov aktívnej ozvučovacej zostavy | ks | 2 | ||
| Počet kusov kompatibilného mikrofónu | ks | 2 | ||
| Maximálny výkon | W | 800 | ||
| Výkon reproduktora | W | 300 | ||
| Výkon subwooferu | W | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vstup | USB, Bluetooth, AUX, SD Card reader |
| Rozptyl | 100 X 60 |
| Vstavaný MP3 prehrávač | áno |
| Bezdrôtový mikrofón | áno |
| Stojany na reprobedne | áno |
| Napájanie | 220 – 240 VAC 50 Hz |
| Kabeláž pre pripojenie napájania a reproduktorov | áno |
| ABS púzdro | áno |
| Tup magnetu | Ferit |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia |
VÚ 4650 Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
05.10.2020 07:29 — 23.10.2020 07:29
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
1 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2020 10:08
21.09.2020 09:00
21.09.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.09.2020 08:43 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
| 21.09.2020 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: