00304913
Mesto Malacky
Bernolákova 5188/1A, Malacky, 90101, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravovanie zamestnancov
Služba, Tovar
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | eur | 4,50 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy | ks | 22 000 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok mesačne v priemere | ks | 1 800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Forma stravných poukážok | papierové stravné poukážky (nie elektronická karta) |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Balenie stravných poukážok | v kompaktnom celku pre každého zamestnanca, napr. v samostatných obálkach, v šekových knižkách (konkrétne údaje pre personalizáciu uvedie Objednávateľ pri jednotlivej objednávke). |
Názov |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač papierových stravných poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného množstva stravných poukážok do sídla Objednávateľa. |
1.2 Stravné poukážky bude Objednávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. V mesačných objednávkach Objednávateľ uvedie presné množstvo stravných poukážok pre príslušný mesiac, vrátane údajov pre mesačnú personalizáciu stravných poukážok. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že bude počas celého trvania zmluvného vzťahu zabezpečovať Objednávateľovi personalizáciu stravných poukážok. Mesačne doručené stravné poukážky budú rozdelené do kompaktných celkov (napr. obálka, šeková knižka pre každého zamestnanca). Počet kompaktných celkov (t.z. podľa počtu zamestnancov Objednávateľa v príslušnom mesiaci) a presný počet stravných poukážok v jednotlivých kompaktných celkoch (t.z. podľa počtu dní, za ktoré má jednotlivý zamestnanec nárok na stravnú poukážku v príslušnom mesiaci) bude Objednávateľ uvádzať v jednotlivých mesačných objednávkach. |
1.4 Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote a rozdelené do kompaktných celkov (podľa bodu 1.3 - personalizácia) na základe písomnej objednávky, do sídla Objednávateľa do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa prijatia objednávky. |
1.5 Dodávateľ je povinný odovzdať predmet dodávky len zamestnancovi oprávnenému v mene Objednávateľa dodávku prevziať. Objednávateľ určí oprávneného zamestnanca po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
1.6 Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
1.7 Dodané stravné poukážky musia byť platné a použiteľné v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom boli dodané. |
1.8 Dodávateľ je povinný prevziať od Objednávateľa nespotrebované stravné poukážky za príslušný kalendárny rok, najneskôr do 31. januára roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravnej poukážke a nahradiť ich za stravné poukážky na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
2. Cena: |
2.1 Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 4 desatinné miesta. |
2.2 Cena celkom - je cena za predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok, vrátane všetkých ostatných nákladov Dodávateľa za plnenie predmetu dodávky. |
2.3 V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu dodávky, vrátane poplatku za poskytnutie služby (provízie) Dodávateľovi, obstarávacích nákladov, nákladov na tlač, nákladov na doručenie stravných poukážok, balného, mesačnej personalizácie stravných poukážok, DPH, poistného, manipulačného poplatku, poplatku za vystavenie faktúry, za spracovanie objednávky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akéhokoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu. |
2.4 Celková cena jednej stravnej poukážky je vypočítaná ako podiel celkovej ceny predmetu dodávky v € vrátane DPH a celkového predpokladaného množstva odobratých stravných poukážok. |
2.5 Výška provízie za poskytnutie služby je vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravných poukážok a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
3. Platobné a fakturačné podmienky: |
3.1 Úhrada bude realizovaná na základe mesačnej fakturácie, po splnení mesačného dodania stravných poukážok, bezhotovostným platobným stykom na účet Dodávateľa. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. |
4. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
5. Povinnosti Dodávateľa: Do 7 (sedem) dní od uzatvorenia zmluvy na EKS Dodávateľ predloží Objednávateľovi: |
5.1 Dodávateľom potvrdený rozpis celkovej ceny predmetu dodávky: konečnú cenu za 1 ks (jeden ks) stravnej poukážky v nominálnej hodnote 4,50 € vrátane provízie a vrátane DPH. |
5.2 Zoznam stravovacích zariadení, ktoré akceptujú jeho stravné poukážky na území mesta Malacky. |
5.3 Údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podiel ich subdodávok, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Ak dodávateľ nemá v úmysle zadať časti plnenia predmetu zákazky subdodávateľom, predloží tento doklad ako negatívny, t.j. v predloženom doklade vyslovene uvedie, že zabezpečenie uvedeného predmetu zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov. |
5.4 Všetky vyžadované doklady, uvedené v bode 5.1 až 5.3 Objednávateľ umožňuje Dodávateľovi predložiť e-mailom na adrese kontaktnej osoby Objednávateľa, vo formáte pdf, jpg a pod. |
5.5 Nepredloženie dokladov uvedených v bode 5.1 až 5.3 Objednávateľovi v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota- 2 mesiace - od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
7. Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená (aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok, resp. odobral viac ako je predpokladané množstvo). |
8. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a "ZRPVS", zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra, ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa VZP tým nie sú dotknuté. |
Bernolákova 5188/1A, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
01.10.2020 00:00 — 30.09.2021 00:00
22 000,00 ks
100 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.09.2020 16:41
22.09.2020 10:00
22.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.09.2020 08:19 - Vstupná ponuka | 100 800,00 | € | Cena s DPH |
21.09.2020 16:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 797,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: