• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 11:55

Detail zákazky Z202022435

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 11:55

Základné údaje

Z202022435

OF-221170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4975471

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

47484128

nabbi, s.r.o.

Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - kancelárske kreslá, stoličky, stolík

nábytok, kancelárske stoličky, kancelárske kreslá, celočalúnené kancelárske kreslá, konferenčný stolík

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39157000-7 - Časti nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Celočalúnené kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celočalúnené kancelárske kreslo ks 2
výška sedenia cm 47
výška cm 80
šírka cm 68
hĺbka cm 60
hrúbka peny sedáku cm 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kreslo kompletne zmontované.
Farba/dekor: strieborno šedá
Vnútorná konštrukcia - DTD dosky v kombinácií s masívnym bukom, čalúnický papier, molitán, rúno. Sedadlo - drevotrieska, molitán s hustotou 35 kg/m3, rúno. Noha -  umelohmotné podlahové klzáky.
Kancelárske kreslá požadujeme v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a podľa obrazovej prílohy.
 2. Konferenčný stolík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
konferenčný stolík ks 1
dĺžka cm 70
hĺbka cm 70
výška cm 53
nosnosť kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Štvorcový konferenčný stolík s praktickou odkladacou policou, konštrukcia je vyrobená z laminovanej drevovláknitej MDF dosky v prevedení san remo
Konferenčný stolík požadujeme v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a podľa obrazovej prílohy.
 3. Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička ks 2
nosnosť kg 120 150
šírka cm 63
výška cm 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hojdací mechanizmus, ergonomicky tvarované sedadlo, zvýšené operadlo, pevné podrúčky s mäkčeným povrchom, univerzálne kolieska, možnosť aretácie.
materiál: ekokoža, kovový kríž
farba: čierna, sivá, hnedá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kancelárske kreslá a konferenčný stolík požadujeme v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a podľa obrazovej prílohy.
Objednávateľ požaduje vystavenie 2 samostatných  faktúr: 1. faktúra – položka č. 1 a č. 2, 2. faktúra – položka č. 3.
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, rozmerov  a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.1, FF, Inštitút slovakistiky a mediálnych štúdií, Inštitút anglistiky a amerikanistiky, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.10.2020 14:00

5,00 ks

409,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2020 10:10

18.09.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 11
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2020 14:25 - Vstupná ponuka 409,00 € Cena s DPH
18.09.2020 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 408,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS