• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 14:20

Detail zákazky Z202022430

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2020 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 14:20

Základné údaje

Z202022430

OF-215720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978399

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

31318762

FCC Slovensko, s.r.o.

Bratislavská 18, Zohor, 90051, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, preprava a zneškodnenie/zhodnotenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti

odpad, zdravotnícky, nebezpečný odpad, likvidácia nemocničného odpadu

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti
Funkcia
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov začlenený do kategórie: nebezpečné a ostatné odpady, skupina č.18 - Odpady zo zdravotnej alebo veterinárnej starostlivosti alebo s nimi súvisiaceho výskumu (okrem kuchynských a reštauračných odpadov, ktoré nevznikli z priamej zdravotnej starostlivosti)
číslo podskupiny a druhu odpadu: 18 01 03, 18 01 04, 18 01 06, 18 01 08
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy. kg ročne 219 000
18 01 04 Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie nepodliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy. kg ročne 4 000
Spolu množstvo odpadu 18 01 03 (N) a 18.01.04 (O) kg ročne 223 000
18 01 06 (N) Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky. kg ročne 300
18 01 08 (N) Cytotoxické a cytostatické liečivá. kg ročne 20
Frekvencia poskytovania služieb 18 01 03 (N) a 18 01 04 (N) pri celkovom odbere na 1 x 3 900 kg týždenne 1 -krát 2 - krát
Frekvencia poskytovania služieb 18 01 06 (N) mesačne 1-krát (štvrtok)
Frekvencia poskytovania služieb 18 01 08 (N) ročne 2-krát (ročne)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druhy odpadov zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa:
18 01 03 (N) - časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov a chladiaceho zariadenia
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných, plastových vriec, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob
18 01 04 (N) - obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy a plienky zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných, plastových vriec, nie je garantovaná 100% čistota odpadu.
18 01 06 (N) - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa zlieva oddelene do pôvodného uzatvárateľného obalu
18 01 08 (N) - cytotoxické a cytostatické liečivá zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov
Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti kategórie N z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom, ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom.
Prevzatie odpadu kategórie O z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa vystaví Preberací protokol odpadu Dodávateľom, ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom.
Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú doklad o mieste vykládky odpadu a potvrdenie o spôsobe nakladania s odpadom, spolu s účtovným dokladom – fakturáciou v termíne do 14 dní od ukončenia mesiaca, v ktorom bol odpad odobratý.
Množstvá odpadu sú predpokladané a obstarávateľ požaduje váženie na úradne overenej váhe a doklad o skutočnom množstve odpadu doložiť ako podklad k fakturácii z dôvodu kontroly váženia požaduje Objednávateľ preváženie dopravného prostriedku poskytovateľa služby pred nakládkou a po nakládke na určenej úradne overenej váhe v mieste sídla Objednávateľa.
Nakládka odpadu zo zdravotnej starostlivosti na vlastné náklady Dodávateľa a vlastnými zamestnancami Dodávateľa.
Plnenie služby požaduje objednávateľ dodržať aj počas prípadnej odstávky, nepredvídaných okolností na strane dodávateľa služby počas sviatkov keď pripadnú na deň odberu.
Preprava odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou ADR.
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Trvanie zmluvy na obdobie 12 mesiacov.
2. Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať raz týždenne - vždy vo štvrtok resp. dva krát týždenne vždy utorok, piatok. Tento deň je pre Dodávateľa záväzný a je možné ho zmeniť len s písomným súhlasom poverenej osoby Objednávateľa.
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
pokračovanie 3.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu.
5. Hmotnosť odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa a na úradne overenej váhe v mieste sídla Objednávateľa kontrolne váženie.
6. Nakládku odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami.
7. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Dodávateľ služby pri každom odbere odpadu kategórie O (ostatný) vystaví Preberací protokol odpadu , ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom.
8. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, doklad a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – fakturáciou v termíne do 14 dní od ukončenia mesiaca, v ktorom bol odpad odobratý.
9.Množstvá odpadu sú predpokladané a Objednávateľ požaduje váženie na úradne overenej váhe a doklad o skutočnom množstve odpadu doložiť ako podklad k fakturácii. Z dôvodu kontroly váženia požaduje Objednávateľ preváženie dopravného prostriedku Dodávateľa služby pred nakládkou a po nakládke na určenej úradne overenej váhe v mieste sídla Objednávateľa.
10. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
11. Dodávateľ je povinný nakladať s odpadom verejného obstarávateľa takým spôsobom, ktorý neohrozuje zdravie ľudí a nepoškodzuje životné prostredie a je vhodný podľa platnej legislatívy v odpadovom hospodárstve.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
12. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a počas sviatkov, keď pripadnú na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
13.V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre splnenie tejto podmienky účasti predloží zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, ktorý je predmetom zákazky.
14. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady:
14.a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy.
14.b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy N - 18 01 03, 18 01 06 a 18 01 08, ktoré sú predmetom zmluvy.
14.c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zber zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou a platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
14.d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
14.e) Rozhodnutie - súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy.
14.f) Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy.
- Pri využívaní technickej a odbornej kapacity tretej osoby, predložiť platnú zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu, ktorý je predmetom výzvy (zo zmluvy musí byť jasné, ako sa bude tretia osoba zúčastňovať na plnení predmetu výzvy a kde a ako sa reálne s odpadom bude nakladať) a platné súhlasy tretej osoby na službu, ktorú bude zabezpečovať.
- Súhlasy zariadenia inej osoby, ktoré bude zhodnocovať alebo zneškodňovať odpad zo zdravotnej starostlivosti.
- Osvedčenie o absolvovaní školenia Bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí.
- ADR osvedčenie o školení vodičov na prepravu nebezpečných vecí alebo rovnocenný doklad.
- Čestné vyhlásenie, že preprava nebezpečných vecí bude vykonávaná v súlade s ADR alebo v súlade s rovnocenným dokladom.
- Dodávateľ je povinný byť poistený v súvislosti s vykonávaním predmetu tejto zmluvy platnou poistnou zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu počas platnosti tejto zmluvy.
15. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu zo zdravotnej starostlivosti. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou.
16. Fakturácia za skutočne poskytnutú službu v členení podľa hmotnosti jednotlivých druhov odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie. Splatnosť faktúry bude 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
17. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
18. Nedodržanie akýchkoľvek požiadaviek na predmet zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia predmetu zmluvy zo strany Dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôdovodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka . Písomný súhlas dlžníka (objednávateľa) s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa (MZSR) objednávateľovi. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
20. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny na cenu zistenú podľa tejto vety. Ak dodávateľ nepristúpi k uzatvoreniu dodatku, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od tejto zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 2. Prevzatie odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať raz týždenne - vždy vo štvrtok resp. dva krát týždenne vždy utorok, piatok. Tento deň je pre Dodávateľa záväzný a je možné ho zmeniť len s písomným súhlasom poverenej osoby Objednávateľa.
Navrhnutá hodnota Navrhujeme doplniť názov mesta, v ktorom je pôvodca odpadu

správne prepočítanie ceny dopravy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.10.2020 00:00 — 30.09.2021 23:59

1,00 celok

207 870,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.09.2020 14:39

21.09.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.09.2020 09:34 - Vstupná ponuka 207 870,00 € Cena bez DPH
21.09.2020 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 207 838,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS