• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 09:30

Detail zákazky Z202022427

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    23.09.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2020 09:30

Základné údaje

Z202022427

OF-215818

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4982383

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

52415031

Tomáš Sádovský

Nižná Voľa 46, Nižná Voľa, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bežné repasované počítače

počítač, repasovaný

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bežné repasované počítače
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie 160 ks repasovaných počítačov rovnakého modelu pre potreby nemocničnej počítačovej siete v období jedného roka.
Bežné stolné PC (SFF prevedenie) rovnakého modelu pre prácu v nemocničnom informačnom systéme (webový prístup) plus klávesnica a myš.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bežné repasované počítače ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prevedenie počítača Small Form Factor (SFF)
procesor min. Intel i5 6.generácie
základná frekvencia CPU min. 3 Ghz
benchmark skóre podľa PasMark min. 5 600 bodov
pamäť RAM typ DDR4, min. 8 GB
disk typ SSD s DRAM, min. 250 GB
optická mechanika CD/DVD-RW
USB porty min. 8, z toho min. 2 vpredu
verzia USB min. 2 ks USB 3.0, ostatné USB 2.0
grafická karta áno, min. porty VGA 15-pin (D-SUB), DisplayPort
zvuková karta áno
sieťová karta áno, Ethernet port RJ45, podpora 10/100/1000 Mbps
PCI slot min. 1 ks PCI Express x16 slot
operačný systém Windows 10 Professional SK alebo CZ 64 bit
BIOS (1) UEFI s funkciou Secure Boot.Nainštalovaná posledná stabilná verzia.Nastavenie: funkčné bootovanie prioritne zo siete cez PXE bez pripojenej klávesnice, vypnutý Secure boot
BIOS (2) (PC musí po vybalení z krabice nabootovať zo siete len po pripojení napájacieho a sieťového kábla bez dodatočných nastavení).
TPM áno, min. v1.2
záručná doba min. 24 mesiacov
klávesnica rozhranie USB
myš rozhranie USB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Lehota plnenia zmluvy - 12 mesiacov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávané osobné počítače repasované musia byť po dôkladnej hardvérovej i softvérovej obnove, čím vzniká opätovne produkt 100%-tného technického stavu.
Záručná doba 24 mesiacov od dátumu dodávky.
Dodávka a fakturácia podľa potreby objednávateľa na základe priebežnej objednávky počas lehoty plnenia zmluvy.
Minimálne množstvo plnenia na základe štyroch Čiastkových výziev Objednávateľa - 20 jednotiek zmluvného plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody,
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou 1. dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

160,00 ks

39 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.09.2020 08:25

23.09.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.09.2020 22:21 - Vstupná ponuka 39 200,00 € Cena bez DPH
22.09.2020 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 39 190,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS