• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202022422

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202022422

OF-220428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4980515

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

31440291

Brantner Nové zámky, s.r.o.

Viničná 23, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108
Funkcia
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje.
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 200108 kg 158000
Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb liter 30 60
Týždenný objem vyprodukovaného kuchynského odpadu 200108 kg 2981
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad zo zariadení objednávateľa katalógové číslo odpadu 200108
Frekvencia zberu kuchynského odpadu 6 x týždenne
Zberné nádoby:
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) plastové nádoby s poklopom a s označením litráže
b. nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov
c. nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu
d. počet nádob na kuchynský odpad : podľa potreby
Odber odpadu: 6 x týždenne t. j. (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.)
Miesto plnenia: prevádzka v sídle objednávateľa
Lehota plnenia zmluvy 12 mesiacov od účinnosti zmluvy
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu 1 l = 1 kg
 2. Zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu, jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125
Funkcia
1. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
3. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu katalógových čísiel 200108-biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 200125- jedlé tuky a oleje.
4. Pravidelný zber, odvoz a zneškodnenie kuchynského odpadu- zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zvyšky zeleniny, škrupiny z vajec a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 200125 liter 400
Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb liter 5 50
Mesačný objem vyprodukovaných jedlých tukov a olejov 200125 liter 33,33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jedlé tuky a oleje katalógové číslo odpadu 200125
Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom
Zberné nádoby:
a. dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a vymieňať ich pri každom odbere (tzn. odoberie naplnené nádoby a poskytne prázdne čisté) plastové nádoby s poklopom a s označením litráže
b. nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov
c. nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu
d. počet nádob na kuchynský odpad : podľa potreby
Odber odpadu: 1 x mesačne spolu s kuchynským odpadom  (pondelok - sobota od 07.00 hod. do 14.00 hod.) podľa dohody s objednávateľom
Miesto plnenia: prevádzka v sídle objednávateľa
Lehota plnenia zmluvy 12 mesiacov od účinnosti zmluvy
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter= 1 kilogram odpadu 1 l = 1 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a bude realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia v súlade s 2. časťou OPET-u čl VI ods. 6.1.3.
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy.
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.K faktúre je potrebné predložiť zberný list odpadu.
4. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
5. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
6. Celkové množstvo je uvedené ako predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ konkrétne množstvá v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov.
7. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, 6x do týždňa v čase dohodnutom s objednávateľom, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 12 hodín po jej odoslaní.Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktnej osobe objednávateľa priemernú cenu bez DPH aj s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
9. Priemerná jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom plnenia.
10. Hmotnosť odpadu bude uvedená na tlačive, kde bude uvedený aj dátum, mená a podpisy osôb poverených objednávateľom a dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
11. V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov z pracoviska objednávateľa prostredníctvom iného opravného zástupcu.
12. Možnosť mimoriadneho odberu odpadu mimo dohodnutého harmonogramu.
13. Dodávateľ zabezpečí odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (respektíve vo vlastnej réžii) z pracoviska objednávateľa v sídle objednávateľa.Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia, preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ - dodávateľ služby. Dodávateľ zodpovedá za poriadok, čistotu a za dodržiavanie predpisov BOZP a PO na pracovisku a je povinný služby realizovať tak, aby nezhoršoval životné prostredie na pracovisku a v jeho okolí.
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť zmluvné povinnosti v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred dohodnutým termínom najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
15. Nedodržanie bodov 1,9,14, 16,17, 18 a 19 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
17. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
18. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
19. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

16 690,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2020 13:15

22.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 14:26 - Vstupná ponuka 16 690,00 € Cena bez DPH
22.09.2020 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 16 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS