• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 15:05

Detail zákazky Z202022401

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 15:05

Základné údaje

Z202022401

OF-221158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4975439

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny a kancelársky nábytok

Kancelárske kreslo, kancelársky stôl, zásuvkový kontajner, Laboratórne stoličky

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny a kancelársky materiál
Funkcia
Laboratórny a kancelársky nábytok na dovybavenie už existujúcej laboratórnej a kancelárskej infraštruktúry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kreslo - čalúnené ks 10
šírka cm 54
výška cm 76
hĺbka cm 61
nosnosť kg 120
2. Stôl kancelársky ks 2
šírka cm 160
výška cm 74
hĺbka cm 60
hrúbka vrchnej dosky stola cm 2,5
ABS hrany - hrúbka mm 2
3. Zásuvkový kontajner ks 3
šírka cm 45
výška cm 65
hĺbka cm 56
hrúbka dosiek mm 18
hrúbka ABS hrany mm 0,5
nosnosť kg 200
počet zásuviek ks 3
počet koliesok ks 4
4. Konferenčný stolík ks 1
šírka cm 70
výška cm 45
hĺbka cm 70
hrúbka dosiek mm 16
hrúbka ABS hrany mm 0,5
5. Kancelárska stolička ks 4
šírka cm 61
výška cm 110 120
hĺbka cm 63
výška sedu cm 44 54
nosnosť kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kreslo - čalúnené čalúnená, s hexagónovým vzorom. Chrbát prešívaný. Farba modrá/tmavohnedá alebo šedá/béžová, nohy kovové v imitácii dreva
2. Stôl kancelársky materiál drevotrieska (pracovná doska 25 mm, boky – nohy 18 mm), s otvorom pre kabeláž na pracovnej doske, prevedenie: buk
3. Zásuvkový kontajner prevedenie buk, drevotrieska 18 mm, ABS hrany, zásuvky - kvalitný guličkový posuv s tlmením, ergonomické, hliníkové madlá, zámok klasický na 2 kľúče, kolieska pogumované s dvomi aretačnými brzdami
4. Konferenčný stolík prevedenie buk, stolík s odkladacou poličkou
5. Kancelárska stolička výškovo nastaviteľná, polohovací mechanizmus, farba: šedá/čierna,  operadlo: perforované, nohy kovovo-plastové, kolieska kvalitné s ložiskami, páka na nastavenie polohy a výšky sedu, prevedenie chróm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky uvedenej v zmluve bude takéto porušenie Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom so všetkými dôsledky s tým spojenými
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z tejto zmluvy bude Objednávateľ považovať za porušenie tejto zmluvy podstatným spôsobom
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

05.10.2020 08:25 — 14.10.2020 13:00

1,00 podľa rozpisu v technickej špecifikácii

1 882,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.09.2020 08:27

18.09.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2020 19:35 - Vstupná ponuka 1 869,60 € Cena s DPH
17.09.2020 19:35 - Najvýhodnejšia ponuka 1 869,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS