• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    18.09.2020 08:33

Detail zákazky Z202022399

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.09.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    18.09.2020 08:33

Základné údaje

Z202022399

OF-221089

zrušená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lomový kameň - kamenivo na vydláždenie územia pod mostom

kamenivo, lomový kameň

  • 44900000-9 - Kameň na stavebné účely, vápenec, sadrovec a bridlica
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo vápenec / dolomit  PK 16  - 32
Funkcia
kamenivo na vydláždenie územia pod mostom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo t 27
 2. Kamenivo vápenec / dolomit  PK LK netriedený do 80kg
Funkcia
kamenivo na vydláždenie územia pod mostom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo t 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Trenčín.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, s uvedením jednotkových cien a tiež dopravy na miesto plnenia.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Predmet plnenia (tovar)musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácií.
Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ musí predložiť certifikát alebo iné ekvivalentné potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhody (napr. vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami).
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.09.2020 10:20 — 02.10.2020 13:30

87,00 ton

961,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.09.2020 08:25

18.09.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 287
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS