• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 15:55
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 16:45

Detail zákazky Z202022264

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 15:55
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 16:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 16:45

Základné údaje

Z202022264

OF-220934

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972402

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT - technika a príslušenstvo

notebook, dataprojektor, príslušenstvo

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT - technika a príslušenstvo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. FTP zásuvka, Cat5e, 2x RJ45 - CNS FTP zásuvka, Cat5e, 2xrj45 ks 35
2. Podložka pod zápästie Fellowes CRYSTAL ergonomická gelová modrá ks 3
3. Pamäť do počítača - 2 GB DDR-800 ks 1
4. Počítač kancelársky - značkový počítač HP s procesorom I5 , 8 GB RAM, 256 GB SSD, DVD-RW, Intel HD grafika, Windows 10 pro, 36 mesačná záruka, myš + klávesnica ks 2
5. LCD monitor 23" BENQ GW2475H, LED Monitor 23,8" FHD/IPS/5ms záruka 36 m. alebo ekvivalent ks 2
6. NAS (zálohovacie zariadenie) QNAP TS-431XeU-2G, NAS Server 4x disk 2GB RAM ks 1
7. HDD 3,5" WD Red Pro NAS Int. Disk 4TB 3,5/7200Rpm/256MB/SATA3/26mm WD4003FFBX ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného neekvivalentného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Do faktúry požadujeme uviesť číslo kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúr požadujeme minimálne 30 dní od dátumu dodania.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

21.09.2020 08:00 — 02.10.2020 10:00

1,00 sada

2 061,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.09.2020 15:55

17.09.2020 15:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 16:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 675
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2020 16:28 - Vstupná ponuka 2 061,05 € Cena bez DPH
16.09.2020 19:28 - Najvýhodnejšia ponuka 2 061,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS