• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.09.2020 09:03

Detail zákazky Z202022250

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.09.2020 09:03

Základné údaje

Z202022250

OF-221041

zrušená

Objednávateľ

35629011

Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne

Hasičská ul.1, Trenčín, 91182, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky EPS

revízie, pravidelné kontroly EPS

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71631100-1 - Inšpekcia strojov a strojových zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie kvalifikovanej pravidelnej (mesačnej, štvrťročnej a ročnej) kontrolnej činnosti elektronickej požiarnej signalizácie   v súlade s platnou legislatívou, s cieľom zabezpečiť efektívny výkon zákonných povinností, prevádzku bez vád a trvalú funkčnosť systému EPS.
Funkcia
Obsah mesačných, štvrťročných a ročných skúšok EPS podľa Vyhlášky č. 726/2002 Z.z. : vizuálna kontrola ústredne, kontrola softvérového nastavenia, kontrola zdroja, kontrola akumulátorov, kontrola ZP linky, kontrola výstupov, kontrola monitorovania externého zdroja, kontrola funkčnosti automatických hlásičov, kontrola funkčnosti neautomatických hlásičov, kontrola funkčnosti ostatných zariadení, kontrola funkčnosti signalizačných zariadení, kontrola funkčnosti prenosov dát na iné zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ústredňa ZITON ks 1
Akumulátor ks 2
Hlásič optický ks 55
Siréna ks 4
Tlačítkový hlásič ks 16
Ovládací modul ks 1
Protokol o funkčnej skúške ks 1
Dopravné, servis do 24 hodín ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi platné Osobitné oprávnenia na výkon činnosti: Inštalácie a opravy elektrickej požiarnej signalizácie ZITON zn. ZP3. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi platný certifikát systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001 . Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi platné oprávnenie Technickej inšpekcie Slovenskej republiky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi platné Osvedčenie odbornej spôsobilosti v elektrotechnike podľa vyhlášky MPSVR SR č. 718/2002 Z.z. na činnosť samostatného elektrotechnika podľa §22 na technickom zariadení elektrickom: skupiny E2 - s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov, triedy objektov A. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi platnú Licenciu na prevádzkovanie služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z.z. o súkromnej bezpečnosti v rozsahu projektovanie, montáž, údržba, revízia, oprava. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi Vyhlásenie, že disponuje pomôckami, prislušenstvom a zariadeniami na výkon predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť objednávateľovi podrobný výpočet mesačnej, štvrťročnej a ročnej platby v cenách ( Eur bez DPH a Eur s DPH), ktorých sumár sa musí po zohľadnení periodicity jednotlivých úkonov počas doby trvania zmluvy rovnať celkovej zmluvnej cene.
Zmluva sa uzatvára na 1 rok.
Mesačné, štvrťročné a ročné kontroly sa budú vykonávať pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa tak, aby výrazný spôsobom nenarušil prevádzku v budove, v ktorej sa poskytovanie služieb týka.
Výkon kontroly je potrebné vykonať najneskôr ku dňu predchádzajúcej kontroly.
Správu o vykonaní kontroly/ servisný zápis doručí dodávateľ spolu s dodacím listom a faktúrou do sídla spoločnosti objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaselská ul.2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.09.2020 13:56 — 28.09.2021 13:57

81,00 ks

3 037,39

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2020 14:06

18.09.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 595
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 15:08 - Vstupná ponuka 3 037,39 € Cena s DPH
16.09.2020 15:08 - Najvýhodnejšia ponuka 3 037,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS