• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 15:05

Detail zákazky Z202022234

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 15:05

Základné údaje

Z202022234

OF-221002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972376

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dávkovacie zariadenia

Sanitárne (hygienické) dávkovacie stroje, jednorázové papierové výrobky

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 42993200-5 - Dávkovacie zariadenia
  • 42968200-1 - Sanitárne (hygienické) dávkovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dávkovač tekutého  dezinfekčného mydla a gélovej dezinfekcie SANELA, typ SLDN 06 vhodný do miestností s vysokou frekvenciou osôb
Funkcia
Dávkovacie zariadenie na tekuté dezinfekčné virucídne, baktericídne a fungicídne mydlo a gelovú dezinfekciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 31
Objem ml 1000
Rozmery mm 245 x 110 x 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vysoko kvalitný tvrdený ABS plast
Farba biela
Montáž na stenu
Druh dávkovača dotykový
Ľahko udržiavateľný áno
Odolnosť voči dezinfekčným prostriedkom áno
Možnosť dopĺňania dolievaním do zásobníka áno
 2. Dávkovač tekutého dezinfekčného mydla a gélovej dezinfekcie SANELA, typ SLDN 08E vhodný do miestností s vysokou frekvenciou osôb
Funkcia
Dávkovacie zariadenie na tekuté dezinfekčné virucídne, baktericídne a fungicídne mydlo a gelovú dezinfekciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Objem ml 1000
Rozmery mm 280 x 145 x 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vysoko kvalitný tvrdený ABS plast
Farba biela
Montáž na stenu
Druh dávkovača automatický
Ľahko udržiavateľný áno
Odolnosť voči dezinfekčným prostriedkom áno
Možnosť dopĺňania dolievaním do zásobníka áno
Súčasť dodávky montážny materiál, vrátane alkalických batérií 1,5 V (4 ks)
 3. Zásobník na skladané papierové utierky SANELA, typ SLDN 03
Funkcia
Zásobník na papierové utierky vhodný do náročného prostredia v oblasti zdravotníctva a školstva s vysokou frekvenciou oslb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 34
rozmery mm 260 x 140 x 300
Maximálny rozmer náplne mm 230 x 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vysoko kvalitný tvrdený ABS plast
Farba biela
Montáž na stenu
Uzamykateľný na kľúč áno
Odolnosť voči dezinfekčným prostriedkom áno
Súčasť dodávky montážny materiál
 4. Dezinfekčné tekuté mydlo FOR-SEPT
Funkcia
Hygienický koncentrát na čistenie a dezinfekciu rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť balenia l 5
Množstvo l 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spektrum účinku baktericídny (MRSA), fungicídny, virucídny, tuberkulocídny
Doba účinku 30 s
Účinnosť proti Polio, hepatitída A, B, C, HIV, vírus vtáčej chrípky
Šetrnosť k pokožke áno
 5. Papierové utierky skladané (Z/Z)
Funkcia
Papierové utierky jednovrstvové, skladané (Z/Z), náplň do zásobníka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť balenia v kartóne (počet útržkov) ks 5000
Množstvo balení (kartón) balenie 155
Rozmer útržku cm 25 x 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba natural, šedá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od8:00 do 15:00 h. O čase a dátume dodania tovaru bude dodávateľ informovať vopred určenú kontaktnú osobu.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v jednej dodávke.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite, v originálnom nerozbalenom balení.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodávku nového a nepoužitého tovaru, zabaleného v originálnom, nepoškodenom balení, s príslušnou dokumentáciou (záručným listom, návodom na použitie). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok, oprávňujúce objednávateľa, neprevziať tovar na náklady dodávateľa.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich  splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom s deklarovanou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej, úžitkovej, prevádzkovej  a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru bez potreby ďalších nákladov odberateľa. Ekvivalentný produkt však musí mať minimálne porovnateľné alebo lepšie technické parametre.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý sa považuje za ekvivalentný vo vzťahu k požadovanej špecifikácii, objednávateľ požaduje bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný tovar. Objednávateľ zároveň požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorého je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení objednávateľom.
Objednávateľ do 5 dní od obdržania ponuky túto odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať kvalitu technickú špecifikáciu predmetu zákazky.
Požadovaná záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare má dodávateľ do 14 dní povinnosť prevzatia a výmeny vadného tovaru za tovar bez vady a rovnakých parametrov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.09.2020 14:00

1,00 celok

5 907,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2020 12:24

17.09.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 637
 26
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2020 12:47 - Vstupná ponuka 5 907,60 € Cena s DPH
16.09.2020 21:00 - Najvýhodnejšia ponuka 5 749,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS