Z202022233
OF-221003
zrušená
00317063
Obec Beluša
Farská 1045/6, Beluša, 01861, SVK
Rukavice jednorazové latexové, nepudrované
Rukavice jednorazové latexové, nepudrované
Tovar, Služba
1. Rukavice jednorazové vinylové, nepudrované
|
|
---|---|
Funkcia |
Rukavice jednorazové latexové, nepudrované |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice jednorazové latexové, nepudrované, nesterilné,veľkosť M | bal./100ks | 30 bal. | ||
Rukavice jednorazové latexové, nepudrované, nesterilné,veľkosť L | bal./100ks | 50 bal. | ||
Rukavice jednorazové latexové, nepudrované, nesterilné,veľkosť XL | bal./100ks | 30 bal. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Podľa ponuky dodávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. |
Predmet obstarávania bude dodaný jednorázovo. |
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH a daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú časť uzatvorenej zmluvy. |
Reklamácie tovaru môže kupujúci uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, a to písomne. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8:00 hod. telefonicky, resp. emailom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy ale VZP podstatným spôsobom. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% ceny plnenia predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Farská 1045/6, Beluša, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
25.09.2020 12:20
110,00 bal./100ks
769,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.09.2020 12:25
18.09.2020 12:15
18.09.2020 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: