• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 15:20

Detail zákazky Z202022203

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2020 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 15:20

Základné údaje

Z202022203

OF-216399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972350

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

63482576

COMINFO, a.s.

Nábřeží 695, Zlín, 760 01, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doplnenie prístupového systému

komponenty, prístupový systém, externá čítačka, el. otvárač, stolná čítačka, injector

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Doplnenie prístupového systému
Funkcia
1. Predmetom zákazky je dodávka komponentov, potrebných na inštaláciu a doplnenie dochádzkového systému.
2. Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže, odskúšania funkčnosti systému a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Externá čítačka (vrátane SW licencie a podložky) adresa ½ ks 6
2. Externá čítačka (vrátane SW licencie a podložky) adresa 2 ks 6
3. Externá čítačka (vrátane SW licencie a podložky) adresa 3 ks 4
4. El. otvárač ABLOY 12VDC s monitorovaním - 17RR ks 9
5. ENCO - Stolná čítačka kariet Mifare / DESFire, USB ks 4
6. PoE injector ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Externá čítačka kariet - k bodu 1, 2 a 3:
1.2. Formáty výstupného rozhrania - Wiegand - Asynchrónne sériové rozhranie s dotazovacím režimom RPX – pomocou RS485 protokolu - Adresácia jednotlivých čítačiek voči riadiacej jednotke pomocou RPX - Emulácia klávesnice
1.3. Pripojenie kábel 12 žilový
1.4. Krytie IP66
1.5. Rozmery - výška 138,5mm - šírka 50mm - hĺbka 15,5mm - tolerancia +/- 10%
1.6. Funkčnosť čítačky kariet - Čítanie kariet na frekvencii 13,56 MHz – karty Mifare Standard/Classic a zároveň i karty Mifare DESFire EV, ISO 14443A - Možnosť reštartu zariadenia pomocou vzdialeného pripojenia
pokrač. bodu 1.6. - Možnosť upgradu firmware čítačky pomocou vzdialeného pripojenia - Diagnostika chybových stavov pomocou vzdialeného pripojenia
4.1. El. otvárač ABLOY 12VDC s monitorovaním - 17RR - Univerzálny elektrický zámok s monitorovacím kontaktom, ktorý možno použiť pre základný nezabezpečený monitoring stavu dverí - Pevnosť proti vylomeniu: min. 3 500 N - Štandardná konštrukcia západky
pokrač. bodu 4.1. - Rozsah pracovných teplôt: -15°C až +40°C - Napájacie napätie: 12 V DC - Odpor cievky: 44 Ohm - Prúdový odber: max. 270 mA - Monitorovací kontakt je aktivovaný jazýčkom zámku
pokrač. bodu 4.1. - Symetrický konštrukčný tvar - Štandardne s nastaviteľnou západkou, max. 3mm Možno použiť pro DIN pravé i ľavé dvere otočením o 180°
5.1.  ENCO - Stolná čítačka kariet Mifare / DESFire, USB
6.1. 6. PoE Injector
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odskúšanie funkčnosti systému a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
9. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
12. Súčasťou dodávky musí byť aj doklad o kompatibilite použitých komponentov v systémoch Passport/WATT a systémom ACCESS.
13. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti predmetu zmluvy v prostredí objednávateľa.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie technickej špecifikácie, funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy objednávateľom, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

23.09.2020 08:00 — 09.10.2020 15:00

1,00 súbor

6 108,62

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2020 10:14

17.09.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.09.2020 12:11 - Vstupná ponuka 6 108,00 € Cena s DPH
15.09.2020 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 6 108,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS