• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 11:55

Detail zákazky Z202022133

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 11:55

Základné údaje

Z202022133

OF-220910

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972300

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

13981706

Milan Magula - Mima

Husova 4, Bratislava, 83101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obytný kontajner so sanitou

obytný kontajner, obytná bunka

  • 44211200-4 - Obytné bunky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obytný kontajner so sanitou
Funkcia
Nákup 1 ks obytného kontajnera so sanitou, jeho dovoz a zabezpečenie jeho osadenia na vopred pripravenú betónovú dosku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka kontajnera mm 6000
Hĺbka kontajnera mm 2500
Výška kontajnera mm 2600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne vybavenie kontajnera:
Podlaha: cementová drevotrieska
Dvere vchodové izolované minimálne rozmery: 800 mm x 2000 mm
Dvere vnútorné minimálne rozmery: 600 mm x 2000 mm
Okná plastové otvárateľné – 2 ks minimálne rozmery: 800 mm x 1200 mm
Okno plastové sklopné – 1 ks minimálne rozmery: 600 mm x 400 mm
Svietidlá minimálny počet 3 ks 1x 60 W, 2x 36 W
WC komplet
Umývadlo s batériou
Mini kuchynka komplet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cenová ponuka musí obsahovať cenu za kontajner, s požiadavkami na minimálne vybavenie, vrátane dopravy a vyloženia na mieste určenia.
Tovar nový, doposiaľ neopužitý
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky.
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací / odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručné listy, revízne správy elektrických zariadení).
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu:
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania.
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky a technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET).
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na mieste plnenia zákazky na vlastné náklady.
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné.
Názov Upresnenie
Miesto plnenia zákazky: Malacky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Priemyselná ulica, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

31.12.2020 10:00

1,00 kus

8 782,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2020 14:47

17.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 307
 116
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2020 19:30 - Vstupná ponuka 8 781,60 € Cena s DPH
17.09.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 8 398,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS