00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
13981706
Milan Magula - Mima
Husova 4, Bratislava, 83101, SVK
Obytný kontajner so sanitou
obytný kontajner, obytná bunka
Tovar, Služba
1. Obytný kontajner so sanitou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup 1 ks obytného kontajnera so sanitou, jeho dovoz a zabezpečenie jeho osadenia na vopred pripravenú betónovú dosku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka kontajnera | mm | 6000 | ||
Hĺbka kontajnera | mm | 2500 | ||
Výška kontajnera | mm | 2600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne vybavenie kontajnera: | |
Podlaha: | cementová drevotrieska |
Dvere vchodové izolované minimálne rozmery: | 800 mm x 2000 mm |
Dvere vnútorné minimálne rozmery: | 600 mm x 2000 mm |
Okná plastové otvárateľné – 2 ks minimálne rozmery: | 800 mm x 1200 mm |
Okno plastové sklopné – 1 ks minimálne rozmery: | 600 mm x 400 mm |
Svietidlá minimálny počet 3 ks | 1x 60 W, 2x 36 W |
WC komplet | |
Umývadlo s batériou | |
Mini kuchynka komplet |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cenová ponuka musí obsahovať cenu za kontajner, s požiadavkami na minimálne vybavenie, vrátane dopravy a vyloženia na mieste určenia. |
Tovar nový, doposiaľ neopužitý |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací / odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručné listy, revízne správy elektrických zariadení). |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky a technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na mieste plnenia zákazky na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Názov | Upresnenie |
Miesto plnenia zákazky: | Malacky |
Priemyselná ulica, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2020 10:00
1,00 kus
8 782,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2020 14:47
17.09.2020 10:00
17.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.09.2020 19:30 - Vstupná ponuka | 8 781,60 | € | Cena s DPH |
17.09.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 398,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: