• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 14:55

Detail zákazky Z202022129

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 14:55

Základné údaje

Z202022129

OF-217576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972298

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky komínov

kontrola komínov, revízia, prehliadka, komín, dymovod, protipožiarna bezpečnosť,

  • 90915000-4 - Čistenie pecí (kotlov) a komínov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky komínov
Funkcia
Pravidelná kontrola komínov a dymovodov, podľa vyhlášky MV SR č. 401/2007 Z.z., o technických podmienkach a požiadavkách na protipožiarnu bezpečnosť pri inštalácii a prevádzkovaní palivového spotrebiča, elektrotepelného spotrebiča a zariadenia ústredného vykurovania a pri výstavbe a používaní komína a dymovodu a o lehotách ich čistenia a vykonávania kontrol.
vyhotovenie zápisu (potvrdenia) o stave zistenom pri obhliadke a v prípade zistených závad stanovenie postupu prác pri ich odstránení
súčasťou zápisu (potvrdenia) bude zapísanie termínov ďalších potrebných revízií a termínov na odstránenie zistených nedostatkov
potvrdenia o kontrole a vyčistení komínov alebo dymovodov budú odovzdané objednávateľovi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
komín viacvrstvový ks 13
komín na tuhé palivo ks 1
komín murovaný jednovrstvový na tuhé palivo ks 2
komín oceľový ks 1
komín - vonkajší oceľový komínový systém ks 1
komín viacvrstvový - plastový komínový systém ks 1
komín viacvrstvový - s vyústenými 23 komínovými prieduchmi  (14 ks plynových kachlí a 6 ks plynových kachlí vyústených cez fasádu ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ musí vlastniť doklad - platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kominárskych prác (kontrola a čistenie komínov) vydané podľa Zákona 517/2003 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 161/1998 Z. z. o Komore kominárov Slovenska a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 279/2001 Z.z., (kominár § 3b, ods. 2 alebo revízny technik komínov - § 3b, ods. 3). Toto osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Kontrolovať a čistiť komíny môže len kominár alebo revízny technik komínov.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7.00 do 15.00 hod.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Dodávateľ po vykonaní kontroly komína alebo dymovodu vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Potvrdenie o vykonaní kontroly komína alebo dymovodu alebo urobí zápis do denníka kontroly komínov alebo dymovodu s dátumom vykonania, s menom a priezviskom osoby, ktorá kontrolu vykonala a to pre každé zariadenie samostatne, podľa § 23 vyhlášky MV SR č. 401/2007 Z.z.
Nedostatky zistené pri kontrole komína alebo dymovodu, ktoré nemožno odstrániť bezprostredne pri kontrole komína alebo dymovodu, sa uvedú v potvrdení o vykonaní kontroly komína alebo dymovodu alebo v denníku kontroly komína alebo dymovodu.
Služba musí byť dodaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za vykonanie služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy.
Zmluva bude uzatvorená na tri roky. Lehota plnenia bude plynúť od septembra 2020 do augusta 2023. Periodicita zasielania čiastkových výziev na plnenie objednávok počas platnosti zmluvy podľa potreby, minimálne však jedenkrát za rok.
Ak dodávateľ nedodá službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do dodania služby podľa zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčianske Teplice, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.09.2020 14:00 — 30.09.2020 14:00

1,00 celok

2 990,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2020 14:14

17.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 266
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 10:44 - Vstupná ponuka 2 980,00 € Cena s DPH
17.09.2020 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 979,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS