• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 12:38
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 13:30

Detail zákazky Z202022110

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 12:38
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 13:30

Základné údaje

Z202022110

OF-220480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972294

Objednávateľ

00607223

Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky

Trnavská cesta 52, Bratislava, 82645, SVK

Dodávateľ

52231798

Amplia s. r. o.

Studenohorská 12, Bratislava, 84103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Produkty pre ručnú izoláciu vzoriek Covid 19

izolačný kit kolónkový, izolačný kit platničkový

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Produkty pre ručnú  izoláciu vzoriek Covid 19
Funkcia
Diagnostické činidlá sú potrebné pre ručnú kolónkovú/platničkovú izoláciu  vírusovej RNA COVID 19 zo vzoriek biologického materiálu,  podľa protokolu diagnostického kitu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. časť zákazky – Izolačný 96 jamkový platničkový kit na izoláciu vírusovej RNA z tampónov, plazmy, séra, krvi, CSF, moču, stolice, slín, použiteľný pre RT PCR alebo NGS s elučným objemom minimálne 15 µl - -
Počet jamiek 96
Balenie bal/ks 1/4x96
Predpokladaný odber bal 50
2. časť zákazky – Izolačný jednokolónkový kit na izoláciu vírusovej RNA z tampónov, plazmy, séra, krvi, CSF, moču, stolice, slín,sekčného materiálu, použiteľný pre RT PCR alebo NGS s elučným objemom minimálne 15 µl - -
Balenie bal/ks 1/100
Predpokladaný odber bal 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. časť zákazky
Garantovaná doba expirácie min. 6 mesiacov od doručenia
Použitie PCR
Výrobca Zymo Research alebo ekvivalent
2. časť zákazky
Garantovaná doba expirácie min. 6 mesiacov od doručenia
Toxicita bez používania fenolu alebo chloroformu
Použitie PCR
Výrobca Norgen Biotek alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak požadovaný tovar nebude spĺňať požadované parametre a kvalitu.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Tovar požadujeme dodávať priebežne na základe vystavených objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo, ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu : počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Faktúra má náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude uhrádzaná prevodným príkazom a doručená do miesta sídla odberateľa so splatnosťou 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru ( doprava ).
Podmienkou je dodržanie všetkých parametrov. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Kúpna zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od podpísania zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny.
Ktorákoľvek zo zmluvných strán môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia jednomesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1.dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade styku s osobnými údajmi zamestnancov Odberateľa a pri ich spracovávaní bude postupovať v súlade čl. 28 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Odberateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia  kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Všetky požadované doklady treba predložiť do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 52, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.09.2020 00:00 — 25.09.2021 00:00

1,00 ks

69 245,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2020 12:44

17.09.2020 12:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 12:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 56
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2020 12:21 - Vstupná ponuka 69 245,00 € Cena s DPH
17.09.2020 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 69 025,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS