• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202022106

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202022106

OF-220872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972292

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

31442617

BIOHEM, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 911 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vaky na odber a spracovanie celej krvi vrátane prenájmu kompatibilného lisu

odberové vaky - štvorvaky na krv, vrátane prenájmu kompatibilného lisu

  • 33141613-0 - Vaky na krv
  • 33194210-1 - Prístroje na transfúziu krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odberový štvorvak s filtrom na celú krv
Funkcia
odberové štvorvaky s filtrom na celú krv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
odberový štvorvak s filtrom na celú krv ks 4200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odberový štvorvak s filtrom na celú krv Štvorvak s filtračným systémom na odstránenie leukocytov z plnej krvi pred jej spracovaním, s resuspenzným roztokom na prípravu deleukotizovaných erytrocytov a čerstvo zmrazenej plazmy
- deleukotizovanej na automatickom lise.
- vaky jednotlivo balené.
- odberový štvorvak s hornou výpusťou.
- Filtračný systém – in line filter na plnú krv (mäkký flexibilný filter s vysokou účinnosťou)
- 63 ml CPD - antikoagulačný roztok.
- 100 ml SAG-Manitol - roztok na konzerváciu erytrocytov.
- Bezpečnostný integrovaný systém na odber vzorky krvi – uzavretý odberový systém (odberový port s uzáverom a vak na prvé množstvo odoberanej vzorky krvi, možnosť vákuového odberu vzorky,
- umožnenie zafixovania použitej odberovej ihly s ochranným krytom v odberovom porte).
- Hadička k vaku na erytrocyty s : s možnosťou vytvoriť cca 9 číslovaných segmentov (s minimálnou dĺžkou 8cm).
- Účinnosť filtračného systému - 10e6 reziduálnych leukocytov na TU.
- Minimálne straty objemu filtrovanej krvi.
- Integrované otvory (ušká) na pozdĺžnych stranách vakov na erytrocyty aj na plazmu , ktoré slúžia na zasunutie segmentov hadičky vaku, ktoré sú potrebné na skúšky kompatibility a na kontrolné vzorky
- Na primárnom odberovom vaku aj ostatných satelitných vakoch umiestnené etikety so symbolmi. Popis na etikete každého vaku musí spĺňať normu STN EN ISO 3826-2 Plastové skladacie nádoby na ľudskú krv
- a krvné komponenty.
- Vaky kompatibilné s ponúkaným lisom na automatickú separáciu krvných zložiek.
- Plne automatizované spracovanie odberových vakov a separácia krvných zložiek z odobratej krvi na lise na automatickú separáciu krvných zložiek bez potreby zásahu obsluhy, t.j. od vloženia (nasadenia)
- vaku až po ukončenie separácie nie je potrebná žiadna obsluha personálu, okrem manuálneho načítania čiarových kódov a výberu programu spracovania.
- V spojení s lisom na automatickú separáciu krvných zložiek umožnenie otvorenia prietoku medzi vakom s prefiltrovanou plnou krvou a vakom s resuspenzným roztokom inak ako s použitím zalamovacej kanyly.
 2. Prenájom lisu na automatickú separáciu krvných zložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom lisu na automatickú separáciu krvných zložiek ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenájom lisu na automatickú separáciu krvných zložiek Prístroj musí umožňovať plne automatizované spracovanie a separáciu krvných zložiek z odobranej krvi bez potreby zásahu obsluhy, t. j. od vloženia (nasadenia) odberového vaku až po ukončenie separácie
- sa okrem manuálneho načítania čiarových kódov a výberu programu spracovania nevyžaduje žiadny zásah obsluhy alebo iné manipulácie (ako napr. manuálne zatváranie/otváranie predných dvierok lisu).
- Prístroj musí mať funkciu automatického otvárania uzáverov (zátok) hadičiek u primárneho odberového vaku a vaku s resuspenzným roztokom.
- Prístroj musí pracovať bez použitia stlačeného vzduchu (bez externého kompresora) len s pripojením na elektrickú sieť.
- Prístroj musí mať integrované minimálne 3 váhy.
- Prístroj musí mať funkciu automatického vytlačenia vzduchu z vaku s plazmou.
- Požaduje sa automatické vytlačenie (napr. pomocou lisu) resuspenzného roztoku z vaku s resuspenzným roztokom do vaku na uskladnenie erytrocytov vrátane automatickej kontroly úplného vyprázdnenia
- celého objemu resuspenzného roztoku.
- Prístroj musí mať minimálne 4 zatavovacie hlavice hadičiek používaných na spracovanie jedného primárneho odberového vaku. Každá zatavovacia hlavica musí mať funkciu zvukového alarmu pre kontrolu
- správneho založenia hadičky a takisto integrované senzory na detekciu a kontrolu možnej kontaminácie erytrocytmi.
- Prístroj musí mať integrovaný displej s užívateľským menu v slovenskom, prípadne českom jazyku.
- Prístroj musí umožňovať automatické archivovanie dát procesov spracovania vakov priamo v internej pamäti prístroja.
- Prístroj musí mať kapacitu internej pamäti s možnosťou uloženia minimálne 30 programov pre spracovanie a separáciu krvných zložiek z odobratej krvi.
- Prístroj musí mať možnosť pripojenia do LIS (prostredníctvom PC), pričom sa vyžaduje obojsmerný prenos dát prostredníctvom LAN (ethernet) a WLAN.
- Súčasťou dodávky prístroja musí byť aj softvér (podporný program ku komunikácii s externým osobným počítačom) v slovenskom, prípadne českom jazyku, určený na výmenu dát medzi prístrojom a
- externým osobným počítačom, ktorý sa prepája do LISu. Softvér musí umožňovať modifikáciu programov, inštaláciu a export programov do prístroja, uloženie a vytlačenie výsledkov spracovania a pod.
- Súčasťou dodávky prístroja musí byť čítačka čiarového kódu (t. j. čítačka a konektor na jej pripojenie umiestnený na prístroji).
- Prístroj musí, v prípade existujúceho obojsmerného prenosu dát prostredníctvom PC a software k prístroju mať možnosť po zadaní čísla odberu automaticky zvoliť program pre spracovanie a separáciu
- krvných zložiek z odobratej krvi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto určenia.
Vrátane inštalácie a zaškolenia odborného personálu ako využívať predmet zákazky v rozsahu max. 12 hodín.
Bezplatná oprava prístroja do 72 hod. od nahlásenia poruchy.
Odberové vaky na krv musia byť schválené s slovenskej verzii PMF (Plasma master file).
Splatnosť faktúr 60 dní.
Interval opakovaných plnení - každý mesiac 1 objednávka. To znamená že počas lehoty plnenia približne 12 objednávok a dodávok krvných vakov.
Dodávka vakov priebežne počas lehoty plnenia na základe čiastkových objednávok max. do 72 hod. od odoslania objednávky emailom/telefonicky.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania zmluvnej ceny, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Nájomca je oprávnený kúpiť predmet nájmu po uplynutí lehoty plnenia tejto zmluvy, najneskôr však v lehote 90 dní odo dňa ukončenia tejto zmluvy. Doručením písomného oznámenia nájomcu o uplatnení tohto práva ohľadne predmetu nájmu vzniká kúpna zmluva; prenajímateľ má postavenie predávajúceho a nájomca postavenie kupujúceho. Zmluvné strany sa dohodli, že vlastnícke právo k predmetu nájmu prechádza na kupujúceho (nájomcu) momentom vzniku kúpnej zmluvy.
Zmluvné strany na účely kúpnej zmluvy podľa tohto článku sa dojednali na kúpnu cenu predmetu nájmu a to po uplynutí lehoty nájmu špecifikovanej v technických vlastnostiach a zároveň uplynutím lehoty plnenia špecifikovanej v zmluvných podmienkach a to vo výške 1,00 Eur bez DPH za prenajatý prístroj. Nájomca (kupujúci) je povinný zaplatiť kúpnu cenu prenajímateľovi (predávajúcemu) v lehote do 30 dní odo dňa vzniku kúpnej zmluvy.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje poskytnutie bezplatných vzoriek do sídla verejného obstarávateľa. Min. počet vakov na odskúšanie 8+1 ks na prezentáciu. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odskúšať odberové vaky, automatickým lisom po dobu 7-10 dní Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť doklad o pridelení ŠUKL kódu na odberové vaky (umožňuje sa poslať emailom a následne originál). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť doklad - platný EC certifikát k automatickému lisu (umožňuje sa poslať emailom a následne originál). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť Technický list - splnenie technických parametrov podľa opisného formulára, z ktorých bude možné preukázateľne zistiť splnenie všetkých bodov uvedených v parametroch a technických parametroch (umožňuje sa poslať emailom a následne originál). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pred samotným plnením zmluvy, do 5 pracovných dní od jej uzatvorenia sa požaduje predložiť rozpis jednotkových cien za vaky a prenájom zariadenia, bez DPH/s DPH. (umožňuje sa poslať emailom a následne originál). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Počas lehoty plnenia zmluvy sa požaduje kompletný bezplatný servis na uvedené zariadenie (automatický lis) do 72.hod od nahlásenia poruchy (umožňuje sa poslať emailom a následne originál). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

72 561,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2020 12:25

17.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 12:13 - Vstupná ponuka 72 561,00 € Cena bez DPH
17.09.2020 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 72 559,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS