• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 12:20

Detail zákazky Z202022095

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 12:20

Základné údaje

Z202022095

OF-219820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4969497

Objednávateľ

42234891

Verejnoprospešné služby Mesta Kežmarok

Poľná 1, Kežmarok, 06001, SVK

Dodávateľ

51054825

SZĽH Infra, s. r. o.

Trnavská cesta 27/B, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rolba na úpravu ľadu

Rolba, úprava ľadu a čistenie ľadu.

  • 37481000-3 - Stroje na úpravu ľadovej plochy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rolba
Funkcia
1. Prenájom nového stroja (rolba) na úpravu ľadu s elektrickým pohonom s následným odkúpením. Stroj (rolba) musí byť nový, nepoužívaný.
V prípade, ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – "ekvivalentný" výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Postranná fréza umiestnená medzi nápravami stroja ks 0 1
Výška rolby (pri uzavretej snehovej nádrži) mm 0 2 450
Roztieracia handra v počte ks 2
Kapacita batérie Ah 775
Minimálny počet úprav ľadovej plochy na jedno nabitie ks 20
Nástup na servis do hod 24
Celková hmotnosť kg 6750
Nádrž na vodu l 1000
Zásobník na sneh m3 3
Vonkajší polomer otáčania mm 4000
Hobľovací nôž (šírka) mm 2000 2200
Hobľovacie úzkoprofilové nože ks 2
Rezervné koleso s hrotmi ks 1
Návod na používanie vozidla (manuál) v slovenskom jazyku ks 1
Servisná knižka ks 1
Záruka na stroj aj na batérie mesiac 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon Elektrický pohon batériový, AC pohon
Vysokofrekvenčná nabíjačka s nabíjacím protokolom umožňujúci nabitie za 6-8 hod áno
Inteligentné nanášanie vody áno
Bez údržbové AC elektromotory áno
Automatický zdvih roztieracej plachty áno
Posilňovač riadenia áno
Pohon náprav 4 x 4
Nádrž z nerezu alebo plastu áno
Svetlomety áno
Antikorózna ochrana rolby áno
Indikátor stavu batérie áno
Signalizácia spätného chodu áno
Núdzové tlačítko k okamžitému vypnutiu v prípade nebezpečenstva áno
Voliteľné množstvo prietoku vody od 10% do 100% podľa rýchlosti jazdy, proporcionálne dávkovanie vody áno
Automatický STOP ventil umožňujúci voliteľné nastavenie objemu napúšťanie nádrže na vodu v rozsahu 0-100% áno
Ukazovateľ intervalu servisnej prehliadky áno
Digitálne nastavenie hobľovacieho noža áno
Odpružené výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča áno
Pneumatiky opatrené hrotmi na ľad áno
Jednoduchý prístup k priestoru pohonných agregátov áno
Odpružený bočný orezávač ľadu umiestnený medzi nápravami na samostatnom ramene, výškovo nastaviteľný z miesta vodiča áno
Odpružený samostatne umiestnený zametač snehu okolo mantinelov, umiestnený medzi nápravami na samostatnom ramene áno
Zametač a orezávač môže pracovať samostatne áno
Systém rýchlej a bezpečnej výmeny noža z boku hobľovacieho zariadenia, hydraulické uchytenie noža áno
Predné ľavé a pravé spätné zrkadlo áno
Oplachy kolies áno
Samostatné automatické zdvíhanie nanášacej plachty áno
Predné pohybové senzory áno
Stroj musí byť bez ďalších úprav schopný prevádzky podľa platnej legislatívy a technických noriem SK áno
Dostupnosť náhradných dielov min. po dobu 10 rokov od protokolárneho prevzatia stroja a príslušenstva áno
Dodaný stroj bude nový, nepoužitý, všetko príslušenstvo je v továrenskom prevedení áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie vrátane potrebnej príslušnej dokumentácie a návodu na použitie (v slovenskom alebo českom jazyku), vrátane katalógu náhradných dielov. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V cene za dodanie stroja (rolby) musí byť zahrnutá aj cena za dodané príslušenstvo potrebné pre uvedenie rolby do prevádzky (napr. batérie, nože, vybavenie, zrkadlá, kamery, handry .... a podobne).
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia v meste, kde bude ľadová plocha, inštalácia, zaškolenia a uvedenie do prevádzky.
Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy uvedeného najmä v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy a osobitné podmienky na plnenie. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve desatinné miesta.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ je povinný predložiť cenovú kalkuláciu a splátkový kalendár do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej uvedie výrobcu, typové označenie a cenu rolby, priložené príslušenstvo k nej a tomu prislúchajúce jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. V prípade ak dodávateľ ponúka "ekvivalentný" výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy- Zmluvná cena.
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa doložiť pravdivosť uvádzaných parametrov originálnou technickou dokumentáciou od výrobcu či iným overiteľným spôsobom. Ak tak neurobí v lehote stanovenej objednávateľom bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že  Dodávateľ ponúkaný stroj - elektrická rolba nesplní všetky uvedené požiadavky t.j. technické parametre - vlastnosti a osobitné požiadavky na plnenie  sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zaškolenie obslužného personálu Objednávateľa o riadnom užívaní rolby a dodržiavaní bezpečnosti práce pri práci s ňou v rozsahu: minimálne 3 osôb po min 4 hodín.
Dodávateľ najneskôr s odovzdaním rolby predloží objednávateľovi kontaktné údaje na servisné stredisko (a to v rozsahu aspoň zodpovedná osoba, telefónne číslo a e-mailovú adresu), ktorému bude objednávateľ nahlasovať poruchy. Dodávateľ zabezpečí nástup na servis do 24 hodín od telefonického/ e-mailového nahlásenia požiadavky resp. poruchy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Predmet zákazky dodá dodávateľ podľa týchto zmluvných podmienok a v rozsahu minimálnej špecifikácie uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v tejto zmluve. Porušenie v tomto bode uvedenej zmluvnej povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá, nainštaluje, zaškolí a uvedie do prevádzky rolbu najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť k splneniu tejto zmluvnej povinnosti. Nedodržanie termínu odovzdania rolby do nájmu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou Preberacieho protokolu musí byť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol.
Objednávateľ (ďalej aj ako Nájomca) si bude od Dodávateľa (ďalej aj ako "Prenajímateľ) po dobu 5 rokov (60 mesiacov) prenajímať Rolbu s právom nadobudnúť ju do vlastníctva. Podmienky prenájmu rolby:
1.1. Prenajímateľ a Nájomca uzatvárajú medzi sebou podľa ustanovenia § 489 a nasl. Obchodného zákonníka túto zmluvu o kúpe prenajatej veci. Nájomca je právnickou osobou, ktorá prevádzkuje (spravuje) zimný štadión, kde bude rolba odovzdaná do nájmu a používaná.
1.2.Predmetom tohto zmluvného vzťahu je prenájom hnuteľnej veci, ktorá je vo výlučnom vlastníctve Prenajímateľa, spojený s prevodom vlastníckeho práva prenajatej hnuteľnej veci z Prenajímateľa na Nájomcu.  Prenajatou hnuteľnou vecou je funkčný stroj na úpravu ľadu podľa vyššie uvedenej špecifikácie (rolba) s príslušenstvom poháňaný výlučne elektrickou energiou (ďalej aj ako "Predmet nájmu").
1.3. Predmet nájmu je vo výlučnom vlastníctve Prenajímateľa, ktorý ho za týchto podmienok prenecháva Nájomcovi do užívania /do nájmu/, pričom Nájomcovi vzniká právo nadobudnutia Predmetu nájmu za podmienok vymedzených v tejto Zmluve. Prenajímateľ vyhlasuje,  že si Predmet  nájmu osobne prehliadol  s odbornou  starostlivosťou, vyslovene prehlasuje, že na Predmete nájmu nie sú žiadne zjavné a ani iné vady.
1.4. Doba nájmu: Prenajímateľ prenecháva Nájomcovi Predmet nájmu do nájmu na dobu 60 mesiacov, počnúc dňom odovzdania Predmetu nájmu do prevádzky podľa tejto Zmluvy. O odovzdaní Predmetu nájmu spíšu obidve zmluvné strany protokol.
1.5. Nájomca je povinný užívať Predmet nájmu na účel, ktorému obvykle slúži, v rozsahu zaučenia, ktoré bolo vykonané a súlade s odovzdanými technickými podmienkami. V prípade porušenia  tejto  povinnosti  Nájomcom, Prenajímateľ nezodpovedá pri predaji Predmetu nájmu Nájomcovi za vady spôsobené užívaním Predmetu nájmu v rozpore s touto Zmluvou a priloženými technickými podmienkami.
1.5.1 V prípade, ak sú /alebo sa počas Doby nájmu objavia na Predmete nájmu vady brániace jeho užívaniu, ktoré nespôsobil / nezavinil Nájomca jeho užívaním a Prenajímateľ nie je schopný tieto závady brániace užívaniu odstrániť do 5 pracovných dní od nahlásenia poruchy je Prenajímateľ  povinný bezoplatne zabezpečiť náhradný Predmet nájmu do 48 hodín od uplynutia lehoty 5 dní.
1.6. Nájomca nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa prevádzať na Predmete nájmu akékoľvek úpravy a/alebo opravy. Nájomca je povinný umožniť vykonanie servisu na Predmete nájmu aj vopred oznámenou treťou osobou a to podľa pokynov Prenajímateľa; náklady na vykonanie pravidelného servisu / techn. prehliadok počas doby nájmu musia byť zarátané v cene nájmu.
1.7. Nájomca je povinný Prenajímateľovi ihneď písomne oznámiť každú škodu, poruchu, závadu na Predmete nájmu, a to najneskôr do 48 hodín, od kedy sa o uvedenej skutočnosti dozvedel. Nájomca zodpovedá Prenajímateľovi za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti.
1.8. Nájomca je povinný na svoje náklady zabezpečovať riadnu činnosť Predmetu nájmu a starať sa o jeho bežnú údržbu. Nájomca je povinný dbať, aby nedošlo k poškodeniu, znehodnoteniu, prípadne k odcudzeniu Predmetu nájmu.
1.9. Nájomca sa zaväzuje, že za Predmet nájmu bude platiť Prenajímateľovi nájomné počas trvania nájomného vzťahu v mesačných splátkach. Nájomné sa vypočíta ako 1/60 zmluvnej ceny bez DPH (ponukovej ceny bez DPH). K nájomnému bude pripočítaná príslušná sadzba DPH.
1.10 Nájomca bude nájomné uhrádzať mesačne vždy k 25.-temu dňu v kalendárnom mesiaci. Podkladom pre úhradu je faktúra resp. splátkový kalendár vystavený v súlade právnymi predpismi SR.
1.11. Ak je Nájomca v omeškaní s platením nájomného dlhšie ako 2 po sebe nasledujúce kalendárne mesiace a neuhradí dlžné nájomné ani na základe doručenej písomnej výzvy na uhradenie dlžného nájomného s vyčíslením dlžnej sumy a dodatočnou lehotou splatnosti nie kratšou ako 10 dní, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá právo Prenajímateľa odstúpiť od tejto Zmluvy. Pri takomto skončení Zmluvy sú Zmluvné strany povinné vyrovnať všetky prípadné vzniknuté vzájomné záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy.
1.12. Zmluvné strany sa dohodli, že Predmet nájmu bude mať Nájomca právo odkúpiť po uplynutí 60 mesačnej doby nájmu a uhradení nájmu v plnej výške za symbolické 1,- €. Nájomca je oprávnený kedykoľvek počas trvania nájomnej zmluvy až do dňa odovzdania Predmetu nájmu podľa bodu 1.13 požiadať Prenajímateľa o nadobudnutie vlastníckeho práva k Predmetu nájmu. Dňom doručenia tejto žiadosti, nie však skôr ako budú kumulatívne splnené nasledujúce podmienky (i) uplynie dohodnutá doba nájmu a (ii) bude uhradené nájomné podľa tejto zmluvy v plnej výške, vzniká kúpna zmluva k Predmetu nájmu.
1.12.1 Vznikom kúpnej zmluvy prechádza na Nájomcu, v právnom postavení kupujúceho, vlastnícke právo  k Predmetu nájmu. Prenajímateľ je povinný informovať Nájomcu, že obdržal platby rovnajúce sa 60 mesačnému nájomnému (to znamená celkovej zmluvnej cene Predmetu nájmu) a že boli splnené podmienky pre nadobudnutie vlastníckeho práva Nájomcom. Kúpnu cenu 1,- € je nájomca oprávnený uhradiť spolu s poslednou splátkou nájomného alebo na základe samostatne vystavenej faktúry od Prenajímateľa.
1.13.Vlastnícke právo na Nájomcu nemôže prejsť v prípadoch skončenia nájomného vzťahu spôsobmi vymedzenými v bode 1.14, okrem situácie, ak je splnená podmienka uhradenia 60 mesačného nájomného (to znamená celkovej zmluvnej ceny Predmetu nájmu). V prípade, ak neprejde vlastnícke právo na Nájomcu, Nájomca je povinný do 30 pracovných dní po uplynutí doby nájmu vyzvať Prenajímateľa na prebratie / odovzdanie Predmetu nájmu.
1.14. K ukončeniu zmluvného vzťahu pred uplynutím doby nájmu a/ alebo nadobudnutím vlastníckeho práva k Predmetu nájmu Nájomcom môže dôjsť na základe podstatného porušenia zmluvných povinností uvedených v tejto Zmluve alebo porušením všeobecne závažných právnych predpisov druhou zmluvnou stranou. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť odo dňa oznámenia výpovede Zmluvy druhej zmluvnej strane; tým nie sú dotknuté príslušné ustanovenia Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
1.15. Nájomca je povinný v prípade skončenia nájomného vzťahu spôsobom uvedeným v tejto zmluve a /alebo vo Všeobecných zmluvných podmienkach elektronického trhoviska vrátiť Predmet nájmu Prenajímateľovi, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. Pri skončení nájmu sú Zmluvné strany povinné vyrovnať všetky prípadné vzniknuté vzájomné záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť uložených pokút bude 30 dní od dňa doručenia faktúry.
Žiadna zo zmluvných strán bez riadneho odôvodnenia a písomného súhlasu druhej zmluvnej strany nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán ako riaditeľ spoločnosti prípadne konateľ spoločnosti. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trhovište 2, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

21.09.2020 08:00 — 29.09.2020 17:00

1,00 ks

130 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2020 11:10

16.09.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2020 09:01 - Vstupná ponuka 130 000,00 € Cena bez DPH
16.09.2020 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 130 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS