• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 12:50

Detail zákazky Z202022091

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2020 12:50

Základné údaje

Z202022091

OF-220935

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4972288

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35728311

AUTOPOLIS, a.s.

Panónska cesta 32, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výsuvné plató do vozidla Ford Ranger

plató, Ford Ranger

  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • 50117300-1 - Úprava vozidiel

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výsuvné plató do vozidla Ford Ranger
Funkcia
Nové, nikdy nepoužité výsuvné plató do ložnej plochy vozidla Ford Ranger 2,2 TDCi, rok výroby vozidla 2018. Plató slúži na jednoduchšie naloženie a upevnenie nákladu na ložnú plochu vozidla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výsuvné plató ks 8
Zaťaženie plata v zasunutej polohe kg 300
Zaťaženie plata vo vysunutej polohe kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrch plata Aplikovaná protišmyková vrstva.
Znázornenie plata Obrázok v prílohe (PLATÓ.jpg).
Obvod plata Vybavený vyvýšenými okrajmi umožňujúcimi prichytenie upínacích prvkov (upínanie popruhy, upínacie gumy).
Vysúvanie plata Plató je možné vysúvať do 2/3 jeho celkovej dĺžky s viacerými bezpečnostnými zarážkami.
Ovládanie plata Je možné ovládať a uzamykať jednou rukou.
Montáž Montáž je vykonaná pomocou zodpovedajúceho príslušenstva a montážou nedôjde k strate záruky na vozidle.
Montáž Montáž vykonať najneskôr do 24 hodín od pristavenia vozidla k montáži.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zaškolenia manipulácie s platom, max. 8 osôb v potrebnom rozsahu.
Vrátane inštalácie v mieste plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ montovaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,00 hod do 15,00 hod.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.3. tejto kúpnej zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.09.2020 08:00 — 30.10.2020 12:00

1,00 Súbor položiek

9 630,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2020 10:51

17.09.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 496
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2020 16:39 - Vstupná ponuka 9 629,94 € Cena s DPH
11.09.2020 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS