• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 12:50

Detail zákazky Z202022086

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 12:50

Základné údaje

Z202022086

OF-220876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4969521

Objednávateľ

45736171

SVETIELKO POMOCI n.o.

Pražská 541/8, Košice - Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

31337775

NIMAG, spol. s r.o.

Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný multiparametrický pacientský monitor s príslušenstvom

Monitorovanie pacienta

  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný multiparametrický pacientský monitor s príslušenstvom pre detského pacienta
Funkcia
Štandardné monitorovanie pacienta, ktoré umožňuje sledovanie základných vitálnych funkcií SpO2, NIBP, Temp.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný multiparametrický pacientský monitor kus 1
Prenosný multiparametrický pacientský monitor - hmotnosť prístroja kg 3
Prenosný multiparametrický pacientský monitor - uhlopriečka monitora palce 6,5 8,5
Príslušenstvo pre detského pacienta  - prstové snímače SpO2 kus 1
Príslušenstvo pre detského pacienta - manžety na meranie tlaku NIBP kus 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný multiparametrický pacientský monitor - obrazovka plnofarebný dotykový TFT displej
Prenosný multiparametrický pacientský monitor - funkcie merania moduly k monitoru na meranie fyziologických funkcii pacienta:  1.meranie SpO2 s alarmom, 2.meranie tlaku NIBP, 3.meranie teploty Quick Oral Temp alebo Infrared Ear Temp
Prenosný multiparametrický pacientský monitor - napájanie elektrické napájanie 230V / 50Hz, so záložným napájaním vstavaným akumulátorom
Prenosný multiparametrický pacientský monitor - ostatné funkcie možnosť uloženia údajov do externého zariadenia, inštalácia, zaškolenie, servis
Príslušenstvo pre detského pacienta  - prstové snímače SpO2 prstový snímač SpO2 pre deti
Príslušenstvo pre detského pacienta - manžety na meranie tlaku NIBP manžety na meranie tlaku pre deti -  3 rôzne veľkosti pre novorodencov/batoľatá, menšie deti, väčšie deti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, cena dopravy musí byť súčasťou ceny tovaru
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ predloží platný Certifikát na používanie predmetu zákazky v Slovenskej republike do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ predloží doklad Vyhlásenie o zhode predmetu zákazky najneskôr do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ predloží elektronicky návod na obsluhu predmetu zákazky v slovenskom jazyku do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Doba dodania odberateľovi od doručenia mailovej objednávky dodávateľovi je maximálne 45 dní
Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Predmet zákazky musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pražská 541/8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

23.10.2020 09:00 — 13.11.2020 15:00

1,00 ks

1 704,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2020 14:14

16.09.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2020 12:07 - Vstupná ponuka 1 704,00 € Cena s DPH
11.09.2020 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 704,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS