• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 11:05

Detail zákazky Z202022069

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 11:05

Základné údaje

Z202022069

OF-220922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4975411

Objednávateľ

36311693

Technické služby mesta Partizánske, spol. s r. o.

Nemocničná 979/1, Partizánske, 95830, SVK

Dodávateľ

31421105

AGRI CS Slovakia s.r.o.

Zlatomoravecká cesta 504 , Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolesový nakladač

Kolesový nakladač

  • 34144710-8 - Nakladače na kolesách
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolesový nakladač s príslušenstvom
Funkcia
Kolesový nakladač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kolesový nakladač podľa špecifikácie ks 1
Kolesový nakladač - Dĺžka s lopatou mm 7700
Kolesový nakladač - Šírka bez lopapy mm 2700
Kolesový nakladač - Celková výška mm 3400
Kolesový nakladač - Hmotnosť prevádzková kg 15000
Kolesový nakladač - Statické preklápacie zaťaženie v priamom smere kg 10800
Kolesový nakladač - Trhacia sila lopaty kN 140
Kolesový nakladač - Výkon motora (SAE J1349) kW 140
Kolesový nakladač - Max. výška otáčania čapu lopaty mm 3950
Kolesový nakladač - Dosah lopaty v maximálnom zdvihu mm 1100
Kolesový nakladač - Max. rýchlosť vpred km/h 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolesový nakladač - Emisná norma motora Min. Tier 4i
Kolesový nakladač - Krútiaci moment motora Min. 880 Nm pri 1300 ot/min
Kolesový nakladač - ovládanie výložníka joystickom áno
Kolesový nakladač - kinematika výložníka typu „Z“ áno
Kolesový nakladač - hnacia sústava diesel-hydraulika áno
Kolesový nakladač - automatická prevodovka Powershift 4 rýchlostné stupne vpred, 3 vzad áno
Kolesový nakladač - predná a zadná náprava s diferenciálom áno
Kolesový nakladač - výfukový systém s nízkou výstupnou teplotou spalín (max. 500 0C) áno
Kolesový nakladač - presklená, pretlaková, klimatizovaná FOPS, ROPS kabína s dverami, stieračom a ostrekovaním áno
Kolesový nakladač - sedačka odpružená, vyhrievaná s bezpečnostným pásom áno
Kolesový nakladač - alarm cúvania, maják, rádio, hasiaci prístroj, spätná kamera s monitorom v kabíne áno
Kolesový nakladač - osvetlenie pracovné, predné, zadné áno
Kolesový nakladač - cyklónový predčistič vzduchu s samočistením áno
Kolesový nakladač - systém automatického čistenia všetkých chladičov zmenou smeru otáčania ventilátora áno
Kolesový nakladač - systém hydraulického tlmenia výkyvu výložníka áno
Kolesový nakladač - vysoko výklopná lopata s britom objemu min. 3,2 m3 áno
Kolesový nakladač - pneumatiky min. 20 x 5R25, L 3 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení predmetu zákazky sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“), ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov), ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení, ust. osobitného predpisu týkajúceho sa Registra partnerov verejného sektora a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu Zmluvy uvedenými nižšie:
1.Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy oznámi (elektronicky) Dodávateľovi:
a) kontaktnú osobu pre komunikáciu s Dodávateľom (kontaktné údaje tel, email)
b) zodpovednú osobu za plnenie predmetu Zmluvy (kontaktné údaje, tel., email)
2.Dodávateľ doručí/oznámi kontaktnej osobe Objednávateľa pre komunikáciu elektronicky:
a) do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu Zmluvy a za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom Zmluvy
b) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy Objednávateľovi obchodnú značku a typ tovaru s presným číselným označením tovaru a doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností tovaru podľa požiadaviek Objednávateľa a to napr.:
b1) prospektový materiál, ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok tovaru (s uvedením obchodnej značky, typu tovaru)
b2) odkaz na link, kde si Objednávateľ môže overiť technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok tovaru
c) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy jednotkovú cenu v Eur tovaru a celkovú cenu za predmet Zmluvy, pričom:
c1) ak je platcom DPH, v členení jednotková cena tovaru bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, cena vrátane DPH a celková cena (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a zaškolenie zamestnancov Objednávateľa)
c2) ak nie je platcom DPH, uvedie jednotkovú cenu v Eur tovaru (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a zaškolenie zamestnancov Objednávateľa)
c3) ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
c4) ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom v zmysle bodu 2 písm. b1) a b2) a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, ak:
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom, túto skutočnosť oznámi Objednávateľ Dodávateľovi. Zároveň oznámi, že dodanie predmetu Zmluvy je možné na strane Dodávateľa po nadobudnutí účinnosti Zmluvy a doručenia objednávky vystavenej Objednávateľom.
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom; Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu resp. iných relevantných dokladov, za účelom preukázania splnenia požiadaviek Objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti ponúkaných jednotlivých druhov tovaru.
c) v prípade, ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote podľa výzvy Objednávateľa (bod 3.b), Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 20 % zo zmluvnej ceny bez DPH a možnosť využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe Objednávateľa za plnenie predmetu Zmluvy dodanie tovaru na miesto plnenia min. 7 pracovných dní pred odovzdaním tovaru v mieste určenia - plnenia.
5.Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať Objednávateľovi doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku jednotlivých druhov tovaru podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru (servisná knižka, osvedčenie o evidencii motorového vozidla, technické osvedčenie vozidla)
6. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
7. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia tovaru, záručný servis bude vykonávaný v mieste dodania predmetu zákazky. Dodávateľ nastúpi servisné posúdenie reklamovanej vady do 24 hodín od nahlásenia Objednávateľom (emailom)
8. Ostatné:
a1) Objednávateľ využitím verejne dostupných informácií (napr. Obchodný register SR, Živnostenský register SR, Ministerstvo spravodlivosti) si v momente uzavretia Zmluvy overí skutočnosť, či Dodávateľ je oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a taktiež či Dodávateľ má v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s osobitným predpisom platným pre Register partnerov verejného sektora a pre túto zákazku (ak je uplatniteľné).
a2) V opačnom prípade, ak Dodávateľ nie je oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, je Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť (podľa čl. XVIII. ods. 18. 2 písm. d) "OPET-u") a taktiež je oprávnený odstúpiť od Zmluvy naplnením ust. čl. XVIII. ods. 18.2 písm. w) "OPET-u".
b) Objednávateľ pre finančné plnenie Zmluvy využíva finančné zdroje zo Štrukturálnych fondov EÚ.
c) Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť po splnení nasledujúcej odkladacej podmienky: schválenie tejto Zmluvy príslušným riadiacim orgánom v rámci administratívnej finančnej kontroly relevantného obstarávania a súvisiacich postupov v zmysle zákona o finančnej kontrole a audite a podľa postupov upravených v Systéme riadenia EŠIF a v Príručke k procesu verejného obstarávania.
d) Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy vystaví objednávku na dodanie tovaru (predmetu obstarávania).
e) Objednávateľ požaduje lehotu dodania tovaru najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy vo väzbe na bod 8.c),d) a doručenia objednávky na dodanie tovaru (predmetu obstarávania) vystavenej Objednávateľom a adresovanej Dodávateľovi.
f) V prípade, ak Zmluva nadobudne účinnosť, Dodávateľ je povinny zložiť výkonovú zábezpeku v hodnote 8000,- Eur do 3 dní odo dňa doručenia objednávky na dodanie tovaru Dodávateľovi. Táto výkonová zábezpeka bude zabezpečovať nároky Objednávateľa voči Dodávateľovi v prípade, ak tento nebude plniť záväzky z tejto Zmluvy riadne a včas. Túto výkonovú zábezpeku sa Objednávateľ zaväzuje vrátiť do 7 dní odo dňa ukončenia dodania tovaru. Objednávateľ oznámi Dodávateľovi číslo bankového účtu, ktorý bude Objednávateľ v rámci tohto finančného plnenia Zmluvy.
g) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v prípade plnenia tejto Zmluvy, je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
h) Pokiaľ Dodávateľ v Momente uzavretia Zmluvy nebol osobou registrovanou pre daň z pridanej hodnoty, a počas plnenia predmetu Zmluvy sa stane registrovanou osobou pre daň z pridanej hodnoty, nie je oprávnený v jeho kontraktačnej cene uvedenej v Zmluve navyše účtovať DPH a táto jeho cena je považovaná za cenu konečnú - t. j. na úrovni s DPH (čl. X. ods. 10.2 "OPET-u").
i) Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar
j)Odstúpenie kupujúceho od tejto KZ z dôvodu porušenia povinností predávajúceho nezrušuje právo kupujúceho na úhradu zmluvných pokút vzniknutých do času odstúpenia od tejto KZ. Účinky odstúpenia od tejto KZ nastávajú doručením oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane.
k)Zmluvné strany sa dohodli na pokute z omeškania dodávky tovaru vo výške 1 000,-€ za každý deň omeškania s jeho riadnym plnením. Omeškanie s riadnym plnením zmluvy so strany predávajúceho sa považuje za podstatné porušenie KZ a dáva kupujúcemu nárok na odstúpenie od zmluvy.
l)Od uplynutia termínu dodania predmetu zmluvy do miesta plnenia sa začínajú počítať sankčné postihy pre predávajúceho.
m)Medzi závažné porušenie zmluvy, pri ktorom si kupujúci vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prospech kupujúceho patrí: 1. oneskorenie dodávky 2. nesplnenie akejkoľvek požiadavky na technickú špecifikáciu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 979/1, 958 01 Partizánske, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

21.09.2020 08:00 — 30.06.2021 18:00

1,00 ks

206 160,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2020 09:28

18.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 28
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2020 10:23 - Vstupná ponuka 205 800,00 € Cena s DPH
17.09.2020 20:51 - Najvýhodnejšia ponuka 203 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS