• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2020 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 12:25

Detail zákazky Z202022012

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2020 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 12:25

Základné údaje

Z202022012

OF-210692

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4969457

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

47484128

nabbi, s.r.o.

Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslo s podrúčkami

kancelárske kreslo, otočné, podrúčky

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo Halmar Olaf (alebo ekvivalent) pohodlné dizajnové kancelárske otočné kreslo s podrúčkami
Materiál/prevedenie konštrukcia na kovovom 5 ramennom kríži, ramená na kolieskach, kreslo otočné s mechanizmom TILT, výškové nastavenie pomocou plynového piestu ovládateľného páčkou pod sedadlom stoličky, podrúčky
Poťah sedák a operadlo sú potiahnuté kvalitnou látkou, farba šedá
Kríž/kostra kovový
Mechanika otočné kreslo na kolieskach, hojdací mechanizmus TILT
Výšková nastaviteľnosť áno
Minimálna/maximálna výška sedadla 45 cm/52 cm
Minimálna/maximálna výška 113 cm/121 cm
Šírka 58 cm
Hĺbka 59 cm
Maximálna nosnosť 120 kg
Priemer čapu kolieska 11 mm
Hmotnosť 13,7 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, doprava musí byť zahrnutá v cene
Požaduje sa od dodávateľa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov na overenie splnenia zadania do 5 dní od účinnosti Zmluvy a zároveň uviesť aj kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií
Tovar musí byť nový, nepoužitý, v originálnom a neporušenom obale výrobcu bez známok poškodenia obalu s dodacím listom, servisnou dokumentáciou a záručnými listami
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre, ale vždy je dohoda možná
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa
Pri uplatnení reklamácie u dodávateľa je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať na vlastné náklady v sídle objednávateľa a po ukončení reklamácie doručiť na vlastné náklady k sídlu objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky uvedenej v zmluve bude takéto porušenie Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom so všetkými dôsledkami s tým spojenými
Záruka 24 mesiacov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.09.2020 09:00 — 30.09.2020 15:00

5,00 ks

525,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.09.2020 15:09

16.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 110
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2020 15:46 - Vstupná ponuka 524,01 € Cena s DPH
09.09.2020 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 524,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS