• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2020 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2020 09:25

Detail zákazky Z202021916

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 15:42
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2020 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2020 09:25

Základné údaje

Z202021916

OF-220734

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4966732

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31589952

TRADENET s.r.o.

Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok - stôl poľný

nábytok, stôl, stôl poľný

  • 39121200-8 - Stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl poľný skladací kovový HUSKY MOLAR alebo ekvivalent
Funkcia
Stôl poľný skladací, resp. kempingový stôl HUSKY MOLAR alebo ekvivalent je určený na časté použitie a zaťaženie v exteriéri, ktorý sa ľahko postaví a rozkladá. Viď obrázok (príloha č.1). Vyhotovenie konštrukcie z kvalitného pevného materiálu. Stôl má 4 sklopné nohy (prípadne 2 v tvare dvojkríža).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov: ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia: oceľová konštrukcia, 25 x 25 mm
Materiál vrchného lamelového panela: hliník
Rozmery v rozloženom stave (DxŠxV) v cm: 115 (minimálne) x 70 (minimálne) x 70
Nosnosť: minimálne 30 kg
Antikorózne: áno
Použitie: časté použitie a zaťaženie aj v exteriéri
Maximálna hmotnosť stola: 7 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy. Do jednotkovej ceny tovaru je potrebné zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa uzavretia zmluvy predložiť rozpis jednotkových položiek zmluvy a cien každej položky predmetu zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požadovaná záručná doba min. 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy jednorazovo, čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po dodaní celého predmetu zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predložiť ponuku s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Tovar a faktúru objednávateľ požaduje dodať na adresu miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať tovar len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Dodávateľ je povinný dodať s tovarom podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249 - kasárne, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

17.09.2020 15:40 — 16.10.2020 15:40

1,00 tak ako je uvede v technickej špecifikácii

1 754,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2020 15:42

14.09.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2020 09:33 - Vstupná ponuka 1 754,80 € Cena s DPH
13.09.2020 21:03 - Najvýhodnejšia ponuka 1 750,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS