31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
31324797
DEKRA Slovensko s.r.o.
Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK
STK a EK
Technická kontrola, emisná kontrola, STK, EK
Služba
|
1. STK a EK
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie pravidelnej legislatívne predpísanej technickej a emisnej kontroly na vozidlách kategórie M1, M2, M3, N1, N2, N3, traktor, O1, O2, O3, O4, R3. Plnenie bude prebiehať na základe čiastkových objednávok (e-mailom, telefonicky) podľa potreby objednávateľa, v objektoch a priestoroch u dodávateľa, umiestnených v meste Košice. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Technická kontrola na autobusy naftové M2 a M3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 636 | ||
| 2. Technická kontrola na autobusy plynové (CNG) M2 a M3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 136 | ||
| 3. Technická kontrola na elektrobusy M2 a M3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 46 | ||
| 4. Technická kontrola na nákladné vozidlo do 3,5t N1 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 34 | ||
| 5. Technická kontrola na nákladné vozidlo nad 3,5t N2 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 7 | ||
| 6. Technická kontrola na nákladné vozidlo nad 3,5t N3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 9 | ||
| 7. Technická kontrola na osobné vozidlo M1 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 12 | ||
| 8. Technická kontrola na traktor + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 5 | ||
| 9. Technická kontrola na príves nákladný O1 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 3 | ||
| 10. Technická kontrola na príves nákladný O2 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 1 | ||
| 11. Technická kontrola na príves nákladný O3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 1 | ||
| 12. Technická kontrola na príves nákladný O4 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 1 | ||
| 13. Technická kontrola na príves nákladný R3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia | ks | 1 | ||
| 14. Emisná kontrola na autobusy naftové M2 a M3 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 318 | ||
| 15. Emisná kontrola na autobusy plynové (CNG) M2 a M3 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 68 | ||
| 16. Emisná kontrola na nákladné vozidlá do 3,5t N1 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 34 | ||
| 17. Emisná kontrola na nákladné vozidlá nad 3,5t N1 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 7 | ||
| 18. Emisná kontrola na nákladné vozidlá do 3,5t N3 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 9 | ||
| 19. Emisná kontrola na osobné vozidlá M1 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 12 | ||
| 20. Emisná kontrola na traktor + kontrolná nálepka EK a osvedčenia | ks | 5 | ||
| 21. Opakované kontroly TK a EK | ks | 200 | ||
| 22. Administratívne kontroly | ks | 10 |
| Názov |
| 1.) Miesto dodania predmetu zákazky: Plnenie bude prebiehať na základe čiastkových objednávok (e-mailom, telefonicky) podľa potreby objednávateľa, v objektoch a priestoroch u dodávateľa, umiestnených v meste Košice. |
| 2.)Plnenie – výkon TK alebo EK dodávateľ uskutoční najneskôr do 3 dní od obdržania objednávky od objednávateľa. |
| 3.) Objednávateľ požaduje a dodávateľ sa zaväzuje vykonanie technickej a emisnej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách. |
| 4.) Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku. Zálohy nebudú poskytované. Fakturácia bude prebiehať za ucelený mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je kópia objednávky zaslaná Objednávateľom a Dodací list o prevzatí služby, potvrdený Objednávateľom. |
| 5.) Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti vrátiť Dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za poskytované služby na základe faktúry vystavenej s náležitosťami daňového dokladu, so splatnosťou nie kratšou ako 45 dní od vystavenia faktúry. |
| 6.) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky, na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS) aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, kde uvedie: |
| POKRAČOVANIE bodu 6.) 1. poradové číslo príslušnej položky predmetu zákazky, 2. jej názov, 3. mernú jednotku, 4.jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH príslušnej položky, 5.sadzbu DPH, 6. DPH v EUR príslušnej položky a nakoniec aj 7. jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky a 8. celkový súčet zákazky spolu bez DPH a 9. celkový súčet zákazky spolu s DPH. |
| 7.) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky, na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS) dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: Obchodné meno spoločnosti, názov STK a jej adresu v Košiciach, meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. |
| 8.) V prípade nedodržania všetkých požadovaných špecifikácií na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a aj požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a verejný obstarávateľ má týmto právo odstúpiť od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
| 9.) Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 10.) Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, nakoľko celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zmluvy je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo objednávateľ uvedie v čiastkových objednávkach, pričom je povolené dodanie menšieho množstva oproti uvedenému predpokladanému množstvu, ale aj prečerpanie uvedeného predpokladaného množstva v zmluvnej lehote, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny bez zmeny charakteru zmluvy v zmysle § 18 ZoVO. |
Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
21.09.2020 15:11 — 21.09.2022 15:11
1,00 Súhrn definovaných požiadaviek
67 067,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2020 15:23
14.09.2020 10:00
14.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.09.2020 09:57 - Vstupná ponuka | 59 963,50 | € | Cena bez DPH |
| 14.09.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 963,50 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: