• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202021915

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202021915

OF-219028

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4966730

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31324797

DEKRA Slovensko s.r.o.

Panónska cesta 47, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

STK a EK

Technická kontrola, emisná kontrola, STK, EK

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71631200-2 - Technická inšpekcia automobilov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. STK a EK
Funkcia
Vykonanie pravidelnej legislatívne predpísanej technickej a emisnej kontroly na vozidlách kategórie M1, M2, M3, N1, N2, N3, traktor, O1, O2, O3, O4, R3. Plnenie bude prebiehať na základe čiastkových objednávok (e-mailom, telefonicky) podľa potreby objednávateľa,  v objektoch a priestoroch u dodávateľa,  umiestnených v meste Košice.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Technická kontrola na autobusy naftové M2 a M3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 636
2. Technická kontrola na autobusy plynové (CNG)  M2 a M3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 136
3. Technická kontrola na elektrobusy M2 a M3 + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 46
4. Technická kontrola na  nákladné vozidlo do 3,5t N1  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 34
5. Technická kontrola na  nákladné vozidlo nad 3,5t N2  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 7
6. Technická kontrola na  nákladné vozidlo nad 3,5t N3  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 9
7. Technická kontrola na  osobné vozidlo M1  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 12
8. Technická kontrola na  traktor  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 5
9. Technická kontrola na  príves nákladný O1  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 3
10. Technická kontrola na  príves nákladný O2  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 1
11. Technická kontrola na  príves nákladný O3  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 1
12. Technická kontrola na  príves nákladný O4  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 1
13. Technická kontrola na  príves nákladný R3  + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 1
14. Emisná kontrola na autobusy naftové M2 a M3 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 318
15. Emisná kontrola na autobusy plynové (CNG) M2 a M3 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 68
16. Emisná kontrola na nákladné vozidlá do 3,5t N1 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 34
17. Emisná kontrola na nákladné vozidlá nad 3,5t N1 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 7
18. Emisná kontrola na nákladné vozidlá do 3,5t N3 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 9
19. Emisná kontrola na osobné vozidlá M1 + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 12
20. Emisná kontrola na traktor + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 5
21. Opakované kontroly TK a EK ks 200
22. Administratívne kontroly ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.) Miesto dodania predmetu zákazky:  Plnenie bude prebiehať na základe čiastkových objednávok (e-mailom, telefonicky) podľa potreby objednávateľa,  v objektoch a priestoroch u dodávateľa,  umiestnených v meste Košice.
2.)Plnenie – výkon TK alebo EK dodávateľ uskutoční najneskôr do 3 dní od obdržania objednávky od objednávateľa.
3.) Objednávateľ požaduje a dodávateľ sa zaväzuje vykonanie technickej a emisnej kontroly v súlade so zákonom č. 106/2018 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách.
4.) Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov  verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku. Zálohy nebudú poskytované. Fakturácia bude prebiehať za ucelený mesiac. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je kópia objednávky zaslaná Objednávateľom a Dodací list o prevzatí služby,  potvrdený Objednávateľom.
5.) Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti vrátiť Dodávateľovi na prepracovanie. Lehota splatnosti faktúry začne v takom prípade plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za poskytované služby na základe faktúry vystavenej s náležitosťami daňového dokladu, so splatnosťou nie kratšou ako 45 dní od vystavenia faktúry.
6.) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží elektronicky,  na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS)  aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, kde uvedie:
POKRAČOVANIE  bodu  6.)  1. poradové číslo príslušnej položky predmetu zákazky, 2. jej názov, 3. mernú jednotku, 4.jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH príslušnej položky, 5.sadzbu DPH, 6. DPH v EUR príslušnej položky a nakoniec aj 7. jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky a 8. celkový súčet zákazky spolu bez DPH a  9. celkový súčet zákazky spolu s DPH.
7.) Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy  predloží elektronicky,  na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS)  dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: Obchodné meno spoločnosti, názov STK a jej adresu v Košiciach,  meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky.
8.) V prípade nedodržania všetkých požadovaných špecifikácií na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a aj  požiadaviek objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a verejný obstarávateľ má týmto právo odstúpiť od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
9.) Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy bude písomná a touto zmenou sa nesmie meniť charakter zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
10.) Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, nakoľko celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zmluvy je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo objednávateľ uvedie v čiastkových objednávkach, pričom je povolené dodanie menšieho množstva oproti uvedenému predpokladanému množstvu, ale aj prečerpanie uvedeného predpokladaného množstva v zmluvnej lehote, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny bez zmeny charakteru zmluvy v zmysle § 18 ZoVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

21.09.2020 15:11 — 21.09.2022 15:11

1,00 Súhrn definovaných požiadaviek

67 067,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2020 15:23

14.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.09.2020 09:57 - Vstupná ponuka 59 963,50 € Cena bez DPH
14.09.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 59 963,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS