• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2020 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2020 17:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2020 18:10

Detail zákazky Z202021868

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2020 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2020 17:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2020 18:10

Základné údaje

Z202021868

OF-220157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4962572

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

34101110

BETRIX, s.r.o.

Lieskovec 583/9, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

Čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, utierky, toaletný papier, servítky, dezinfekčný prostriedok, krém na ruky, papierové utierky, rukavice

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 39542000-3 - Handry
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 39224100-9 - Metly
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224320-7 - Špongie
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224340-3 - Koše
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace a hygienické prostriedky na umývanie a upratovanie, vybavenie sociálnych zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gumové rukavice, veľ. M, L, XL 100 % Natural latex pár 100
Toaletný papier dvojvrstvový, 200 ústr,20mb, 100 % celulóza ks 600
Handra na zem vaflová Milada 60 x 50 cm, 85% bavlna, 15% zmes vlákien ks 70
Lumil 500 ml ks 50
Drátenka nerez 3 ks/bal. 40 g bal. 60
Rolo vrecia do koša 500 x 600 / 0,03 - 25 ks / bal. bal. 25
Pulirapid 750 ml ks 20
Utierky MAXI 110 m, dvojvrstvové 19 x 20 cm ks 250
Jar Sensitive 1l ks 110
Savo WC 750 ml ks 40
Tekuté mydlo Love 5 l ks 10
Papier desiatový 40 x 30m 50 hárkov / balenie bal. 15
Utierka švédska 30 x 30, 200g/m2 ks 10
Fixinela 500 ml ks 70
Desi WC 500 ml ks 60
Savo Original 1 L ks 100
Vedro 10 litrové ks 10
Vedro 4 litrové ks 6
Real tekutý čistiaci krém "classic" 600 g ks 30
Namo 700 g ks 30
Hubka na riad profilová stredná 10 ks/bal., 9x7x4,5 cm ks 200
Diava samolesk 750 ml ks 12
Sgrassa na rúry 750 ml ks 15
Savo Perex 1 L ks 90
Viacúčelová handra univerzálna, 60% viskóza, 40% syntet. vlákno, 38x32 cm ks 300
Servítky 135g, 33x33 cm bal. 30
Tekuté mydlo antibakteriálne - Mitia ks 30
Pulistar 4 L ks 12
Silan 2 L - koncentrát ks 30
Pavistela 1250 ml ks 30
Toaletný papier JUMBO dvojvrstvový, 100mb, priemer 19 cm, celulóza, dvojvrstvový ks 240
Ajax univerzal 1 L ks 50
Savo originál 5 L ks 10
Pantra 05 Profesional 1 L ks 10
Air wick spray náhrada 250 ml ks 20
Bref WC gel 400 ml ks 30
Palmex 4,09 kg ks 85
Clin MR 500 ml ks 20
Muril l 20
Odmasťovač za studena ks 20
Vanish Oxi Action l 10
Luxon na vodný kameň 100g ks 120
Nivea na ruky hydratačný krém 100 ml, Expres hydration ks 200
Diesin Maxx l 10
Savo kúpeľňa 500 ml ks 30
Sanytol univerzal MR ks 30
Topax l 20
Bril na rúry profesional 750 ml ks 4
Škrobenka 500 ml ks 100
Casa amica 1,5 L ks 4
Pur 1 L ks 15
Rolo vrecia 70 x 110 cm /0,035 modré 25 ks/bal. ks 400
Cif nerez MR 500 ml ks 5
Mop s čistiacimi koncami savý, Vileda ks 20
Kartáč na podlahu drevený s násadou ks 10
Hubka na sprchovanie ks 60
Pronto čistič dreva ks 10
Dekalko bal. 20
Lopatka + zmetáčik, plastové ks 15
Mop 46 x 16 cm ks 80
Mikroténové sáčky 30 x 20 bal. 50
Mikroténové sáčky 35 x 25 bal. 50
Zmeták plastový s násadou ks 10
Biolit proti lezúcemu hmyzu 400 ml ks 10
Sifo čistič sifónu 500 g ks 12
Lanza mydlo tuhé na pranie ks 20
WC súprava (kefa + nádoba) ks 20
Alkoholová dezinfekcia na ruky 5 L ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté dopravné náklady vrátane balenia, naloženia, dovozu a vyloženia tovaru na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH.
Uvedené množstvá sú predpokladané a objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru bude závisieť od skutočných potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy.
Dodávka a fakturácia tovaru sa budú uskutočňovať priebežne, na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa, vystavených počas platnosti tejto zmluvy, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ. Skladba jednotlivej objednávky môže pozostávať z ľubovoľného množstva a kombinácie položiek opisného formulára bez obmedzenia minimálnej veľkosti objednávky. Objednávka môže byť doručená dodávateľovi telefonicky alebo elektronicky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Dodávky tovaru budú realizované len počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 13:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý musí byť nový, nepoužívaný, v originál neporušenom balení.
Objednávateľ požaduje dodanie originálu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, reps. opisným formulárom, z dôvodu nedodržania kvality a množstva tovaru a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti oprávnených pracovníkov objednávateľa a dodávateľa. Spolu s predmetom dodania bude kupujúcemu odovzdaný daňový doklad - faktúra a dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobudne objednávateľ až úplným zaplatením dohodnutej kúpnej ceny.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotlivých cien bez DPH a aj s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia.
Cenu tovaru nie je možné meniť. V prípade zmeny platnej legislatívy ( napr. zvýšenie DPH) je zmena opodstatnená.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo dodať chýbajúci tovar do 48 hodín od doručenia reklamácie listom alebo e-mailom objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky dodávaného tovaru.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
V prípade nedodržania podmienok zmluvy sa uplatnia nasledovné sankcie: a) za omeškanie dodávateľa s dodaním tovaru vo výške 0,05 % z kúpnej ceny objednaného tovaru za každý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej sankcie nezaniká nárok objednávateľa na prípadnú náhradu škody. b) za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.09.2020 08:00 — 14.09.2021 13:00

4 265,00 ks, l, bal.

6 960,64

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.09.2020 09:38

11.09.2020 15:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.09.2020 16:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 614
 74
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2020 09:09 - Vstupná ponuka 6 960,64 € Cena s DPH
11.09.2020 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka 6 956,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS