• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2020 08:36
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2020 09:25

Detail zákazky Z202021855

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.09.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    14.09.2020 08:36
  •    Ukončenie zákazky
    14.09.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.09.2020 09:25

Základné údaje

Z202021855

OF-215145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4966698

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

36307165

Slomed s.r.o.

Levická 11, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Angiografický spotrebný materiál pre systém ACIST CVi

Angiografický set, ACIST, tlakový injektor, kardiológia, materiál pre tlakový injektor

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Angiografický set ACIST CVi
Funkcia
Systém ACIST CVi je určený na kontrolované injekčné podávanie kontrastných látok neprepúšťajúcich lúče pri angiografických procedúrach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Angiografický set ACIST Cvi set 1000
Angiografický set AngioTouch pre systém ACIST CVi kus 4880
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Angiografický set ACIST Cvi sa skladá : //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
-zo sterilného ergonomického ručného ovládača s dvoma tlačidlami pre kontrolované podanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku. Umožňuje precíznu reguláciu prietoku a objemu vstrekovanej kontrastnej látky. Tlačidlá sú tvarovo rozlíšené pre jednoduché rozlíšenie pri podávaní kontrastnej látky alebo fyziologického roztoku. Horné tlačidlo je označené písmenom C a púšťa a reguluje prietok vstrekovanej kontrastnej látky. Spodné tlačidlo, označené ako S, spúšťa a zastavuje preplach fyziologickým roztokom.
- zo sterilného trojcestného vysokotlakého uzatváracieho kohútika s otočnou koncovkou
- zo sterilnej prémiovej vysokotlakej hadičky dĺžka minimálne 113 cm
- Súprava s automatizovanou zbernou rozdeľovacia hadicou pre fyziologický roztok a kontrastnú látku. Súprava je jednorazová. Je určená na použitie u viacerých pacientov. Neprichádza do priameho styku s pacientom. Sada obsahuje:
a)rozdeľovací kontajner
b) hadičku na fyziologický roztok
c)bodec na fyziologický roztok
d) injekčnú striekačku
e) Izolovaná tlaková striekačka na kontrastnú látku pre použitie v angiografickom injektore. Je určená na použitie u viacerých pacientov. Neprichádza do priameho kontaktu s pacientom. Sada obsahuje:
tlakovú striekačku objem minimálne 100ml - maximálne 120 ml
bodec na použitie do fľaše s kontrastnou látkou
2. Angiografický set AngioTouch pre systém ACIST CVi - je jednorazový sterilný ručný ovládač pre ovládanie množstva a rýchlosti aplikácie podávanej látky. Je určený pre použitie u jedného pacienta. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Sada ovládača sa skladá :
- zo sterilného ergonomického ručného ovládača s dvoma tlačidlami pre kontrolované podanie kontrastnej látky a fyziologického roztoku.
- umožňuje precíznu reguláciu prietoku a objemu vstrekovanej kontrastnej látky.- Tlačidlá sú tvarovo rozlíšené pre jednoduché rozlíšenie pri podávaní kontrastnej látky alebo fyziologického roztoku. Horné tlačidlo je označené písmenom C a púšťa a reguluje prietok vstrekovanej kontrastnej látky.
Spodné tlačidlo, označené ako S, spúšťa a zastavuje preplach fyziologickým roztokom.
zo sterilného trojcestného vysokotlakého uzatváracieho kohútika s otočnou koncovkou
- zo sterilnej prémiovej vysokotlakej hadičky dĺžka minimálne 113 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 18 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie dodacieho listu a faktúry v elektronickej podobe PharmNetu, ale nie je to podmienkou účasti.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní od jej písomného doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti.
Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné:
-a) pri dobe použiteľnosti 3-5 rokov: - vrátenie tovaru kúpeného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti,
-b) pri dobe použiteľnosti tovaru 2 roky: - vrátenie tovaru kúpeného v období 3 mesiace pred koncom doby jeho použiteľnosti,
-c) pri dobe použiteľnosti tovaru 1 rok: - vrátenie tovaru kúpeného v období 1 mesiac pred koncom doby jeho použiteľnosti.
Návod na použitie v slovenskom jazyku.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Požaduje sa dodanie tovaru:
do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. (dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas),
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, ŠUKL kód, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH.
Miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty, alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu :
- štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ :
ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z.z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1. februára 2017.
Verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia toho záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné.
Názov Upresnenie
Angiografický set ACIST Cvi 1 000 setov
Angiografický set AngioTouch pre systém ACIST CVi 4 880 kusov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

25.09.2020 08:36 — 25.03.2022 00:00

5 880,00 súbor položiek ( ks, sety )

213 780,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.09.2020 08:41

14.09.2020 08:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.09.2020 08:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2020 09:15 - Vstupná ponuka 213 780,40 € Cena bez DPH
08.09.2020 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 213 780,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS