31749542
Štátny fond rozvoja bývania
Lamačská cesta 8, Bratislava, 83304, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
kancelársky papier
papier do rozmnožovacích zariadení, papier do tlačiarenských zariadení, papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie, papier na písanie
Tovar, Služba
1. kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do tlačiarenských zariadení formátu A4, A3 |
papier do rozmnožovacích zariadení formátu A4, A3 |
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie formátu A4, A3 |
papier na písanie formátu A4, A3 |
vhodný pre každodenné kopírovanie a tlač vo všetkých typoch tlačiarní. Možnosť farebnej a čiernobielej tlače |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť/ gramáž | g/m2 | 80 | 90 | |
hrúbka | nanometer | 103 | 114 | |
bielosť CIE (D65/10°) | % | 144 | ||
jas (illuminant D65/10°) | % | 103 | ||
opacita/nepriehľadnosť | % | 90 | ||
rozmer A4 výška | mm | 297 | ||
rozmer A4 šírka | mm | 210 | ||
počet listov papiera A4 v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov papiera A4 v krabici | ks | 5 | ||
rozmer A3 výška | mm | 297 | ||
rozmer A3 šírka | mm | 420 | ||
počet kusov papiera A3 v balíku | ks | 500 | ||
počet krabíc papiera A4 | ks | 490 | ||
počet balíkov A3 | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | balenie |
cena zahŕňa | dovoz a umiestnenie krabíc do miestností v sídle objednávateľa |
ekologická zodpovednosť | papier spĺňa niektoré z environmentálnych parametrov alebo dodávateľ ISO 14001 |
Názov |
Dodanie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa s predpokladom štvrťročnej periodicity. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia. |
Sídlo objednávateľa je vybavené osobným výťahom. Dodanie čiastkovej objednávky bude na 2. a 3. poschodie do 3 miestností - skladov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presné označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH. |
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu zákazky dodržiavať všetky odporúčania, ktoré uvádza Úrad verejného zdravotníctva v čase plnenia zákazky. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 48hod od uzavretia zmluvy mailom kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Dodanie predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 8.00 hod do 13.00 hod. |
Uchádzač uvedie výslednú sumu ako súčet 490 krabíc papiera formátu A4 a 40 balíkov papiera formátu A3 |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkové zazmluvnené množstvo. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť certifikát, alebo potvrdenie od výrobcu papiera o splnení požadovaných technických vlastnostiach papiera. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom a dodávateľom potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a tiež rozpis dodávky s určením jednotkovej a celkovej ceny bez DPH, s DPH a ceny spolu zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, že dodávateľ opakovane ( za opakovane sa považuje druhýkrát ) dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Lamačská cesta 8, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2020 08:06 — 02.11.2022 08:06
530,00 ks
8 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.09.2020 08:11
21.09.2020 08:02
21.09.2020 08:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2020 12:33 - Vstupná ponuka | 8 292,00 | € | Cena s DPH |
09.09.2020 15:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: