• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 13:00

Detail zákazky Z202021772

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 13:00

Základné údaje

Z202021772

OF-220411

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4960004

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky stoličky a vybavenie učebne

kancelárske stoličky, vybavenie učebne

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske/herné kreslo s podnožou, čierna/sivá, TARUN alebo ekvivalent ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál čalúnenie: ekokoža
Materiál podstava: kov
Šírka chrbtovej opierky: 55 cm
Nastaviteľná výška sedu: 49-59 cm
Výška chrbtovej opierky: 79 cm
Hĺbka a šírka sedu: 48 - 50 cm
Otočné; Mechanizmus hojdania; S vankúšikmi v oblasti chrbta a hlavy; Ergonomicky tvarované vysoké operadlo; Plastové opierky na ruky vyžaduje sa
Maximálna nosnosť: 110 kg
 2. Rokovacia stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička TAURUS TN s podrúčkami, farba modrá ks 15
Stolička TAURUS TN bez podrúčok, farba modrá ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
oceľový rám lakovaný na čierno; oválny profil 15x30 mm; stohovateľnosť verzia TAURUS P s plastovým sedadlom a operadlom v dvoch dizajnoch Layer a ISO nosnosť 120 kg
 3. Školská lavica dvojmiestna pevná
Funkcia
pre vysokoškolských študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žiacky stôl Tera II pevný alebo ekvivalent ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
doska buk, kovový rám: červená farba
 4. Učiteľská katedra
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľská katedra UK1 alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná doska LTD 18 mm s ABS hranou 2 mm, rovné rohy. Rozmer dosky 1300 x 650 mm. Oceľová konštrukcia z plochooválnych profilov spĺňa normu STN EN 1729-1: 2017
1x uzamykateľná zásuvka červená farba rámu
 5. Popisovateľná magnetická tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovateľná magnetická tabuľa - whiteboard 1000x1500mm ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oceľový povrch popisovateľnej tabule  lakovaný nabielo vyžaduje sa
Kvalitná popisovateľná doska, na ktorej neostávajú stopy vyžaduje sa
Magnetická doska pre použitie magnetov a suchých popisovačov vyžaduje sa
 6. Žiacka stolička pevná
Funkcia
pre vysokoškolských študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žiacka stolička Tera pevná alebo ekvivalent ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiacka stolička stohovateľná, výškovo nestavitelná. Sedák aj operadlo lakovaná buková preglejka. Oceľová konštrukcia z plochooválnych profilov
Konštrukcia červená, výška sedadla 460 mm vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3. V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4. Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle farieb uvedených v špecifikácii z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
5. V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 13.00 hod.
7. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
8.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
9. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11. Nedodržanie podmienky č.1,2,12,13 a 14 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
14. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.09.2020 11:00 — 09.10.2020 11:00

1,00 sada

6 765,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.09.2020 11:37

10.09.2020 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2020 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2020 11:17 - Vstupná ponuka 6 765,00 € Cena bez DPH
10.09.2020 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 6 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS