186490
Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce
Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK
50613065
Smart Energy Contractor SEC, a.s.
Kálov 1, Žilina, 01001, SVK
Dodávka elektrickej energie na rok 2021
elektrina, elektrická energia
Služba
1. Elektrická energia.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie v predpokladanom objeme 850 MWh za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021, vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberného miesta (OM) odberateľa a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov za obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021 | kWh | 850 000 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) | kWh | 310 | ||
Typ a hodnoty rezervovanej kapacity (RK): dvanásťmesačná rezervovaná kapacita | kWh | 255 | ||
Tolerancia odberu elektrickej energie | % | 80 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet odberných miest | 1 |
Číslo odberného miesta/EIC | 4600120298/24ZVS00000006363 |
Adresa odberného miesta | Športová 1, Michalovce |
Zmluvné obdobie - začiatok | 00:00 SEČ dňa 01.01.2021 |
Zmluvné obdobie - koniec | 24:00 SEČ dňa 31.12.2021 |
Názov |
Predmetom Zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") v zmluvnom období od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- Dodávať elektrinu, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesto a zabezpečiť distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy do odberného miesta odberateľa. |
- Dodať dohodnuté celkové množstvo elektriny. |
- Upraviť dohodnuté množstvo elektrickej energie pre príslušný kalendárny štvrťrok na žiadosť odberateľa, bez poplatkov, v rozmedzí od 60%. |
- Vyhodnocovať odber elektriny za jednotlivé štvrťroky. Uvedené sa nepožaduje v prípade, ak bude odberateľovi umožnené prihlásiť sa na web portál dodávateľa. |
- Zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa. |
- Upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa na žiadosť odberateľa, bez manipulačných poplatkov. |
- Zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa. |
V prípade odobratia elektrickej energie o viac ako 20 %, ako je dohodnuté zmluvné množstvo elektrickej energie, ( po štvrťroku ) bez uzavretia dodatku k zmluve o zvýšení zmluvného množstva, nebude dodávateľ od odberateľa požadovať zvýšenie ceny za odobratú elektrickú energiu. |
Úroveň minimálneho množstva elektrickej energie z množstva zazmluvneného, ktoré sa zákazník zaväzuje odobrať, je 80 %. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod. |
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje! |
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektriny. |
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky v zmysle Čl. III, bodu 3.1, písm. c) OPET. |
DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len "NJF") a cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za Distribučné služby Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ sa zaväzuje že: a) predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny, |
b) vrátane ceny za silovú energiu, ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do NJF, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO, |
c) a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky. |
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS. |
Dodávateľ nebude Objednávateľovi faktúrovať zálohové alebo preddavkové platby. |
Faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 12. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia. |
Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Ak je Odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je Dodávateľ oprávnený účtovať Odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,01 % z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET), od Zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Zmluva o poskytovaní služieb, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa. |
Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluve vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh - za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď., ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek. |
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OPET. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj: |
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie, |
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, |
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Športová 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59
1,00 súpis
110 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2020 12:49
11.09.2020 10:00
11.09.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.09.2020 08:19 - Vstupná ponuka | 109 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.09.2020 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 102 596,85 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: