• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 10:50

Detail zákazky Z202021759

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    18.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.09.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.09.2020 10:50

Základné údaje

Z202021759

OF-219951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4975407

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biela technika

Chladnička s mrazničkou, mikrovlnná rúra, rýchlovarná kanvica, kávovar

  • 39711110-3 - Chladničky s mrazničkou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 39711300-2 - Elektrotepelné prístroje
  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Biela technika
Funkcia
Nákup bielej techniky a príslušenstva pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička s mrazničkou ks 7
Mikrovlnná rúra ks 6
Rýchlovarná kanvica ks 8
Kávovar ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Chladnička s mrazničkou
prevedenie samostatne stojaca
výška (cm) min. 140 - max. 170
šírka (cm) min. 54 - max. 60
hĺbka (cm) min. 55 - max 65
celkový netto úžitkový objem (l) min. 195 - max. 270
objem chladničky netto (l) min. 180 - max. 220
objem mrazničky netto (l) min. 15 - max 50
počet kompresorov (ks) min. 1
energetická trieda min. A++
spotreba el. energie (kWh/rok) max. 190
príkon (W) max. 125
klimatická trieda min. ST/N
mraziaca kapacita (kg/h) min. 2 kg/24 h
hlučnosť (dB) max. 42
farebné prevedenie odporúčané prevedenie biela /nerez
počet dverí (ks) max. 2
zameniteľné otvárania áno
sklenené police chladničky (ks) min. 3
police dverové (ks) min. 2
polica na fľaše v dverách (ks) min. 1
zásuvka na zeleninu (ks) min. 1
typ vnútornej žiarovky LED
doba skladovania pri výpadku (h) min. 13
netto hmotnosť (kg) max. 50
2. Mikrovlnná rúra
Prevedenie samostatne stojaca
výška (cm) min. 26 - max. 36
šírka (cm) min. 44 - max. 55
hĺbka (cm) min. 35 - max. 45
netto hmotnosť (kg) max. 13
vnútorný objem (l) min. 20
priemer otočného taniera (cm) min. 24
farba odporúčané prevedenie nerez /čierna / strieborná
ovládanie elektronické/tlačidlové
mikrovlnný výkon (W) min. 800 W
počet úrovní výkonu min. 5
hlučnosť (dB) max. 63
display áno
grill nie
3. Rýchlovarná kanvica
prevedenie samostatne stojaca
mikrovlnný výkon (W) min. 800
príkon (W) max. 1300
objem (l) min. 1,7 - max 2,2
výška (cm) min. 23 - max 28
šírka (cm) min. 15 - max 20
hĺbka (cm) min. 15 - max 20
netto hmotnosť (kg) min. 0,8 - max 1,2
materiál prevedenia odporúčané prevedenie kov, nerez, v kombinácii s polykarbonátom
farba odporúčané prevedenie nerez /čierna
podsvietenie áno
automatické vypnutie áno
vyberateľný filter áno
ochrana pred ohrevom bez vody áno
360° otočná základňa áno
otváranie veka tlačidlom áno
ukazovateľ hladiny vody áno
skryté výhrevné teleso áno
4. Kávovar
Prevedenie samostatne stojaci automatický spotrebič
farebné prevedenie čierna/nerez
výška (cm) min. 33 - max 38
šírka (cm) min. 22 - max. 26
hĺbka (cm) min. 40 - max 45
netto hmotnosť (kg) min. 7 - max. 11
Tlak čerpadla (bar) min. 15
Objem nádrže na vodu (l) min 1,8 - max 2,2
Vyberateľná nádrž na vodu áno
Odnímateľná odkvapkávacia miska áno
Displej textový resp. dotykový display
Mlynček oceľový resp. keramický
Nastaviteľný stupeň mletia (počet stupňov hrubosti) min. 10
Kapacita zásobníka na zrnkovú kávu (g) min. 250 - max 350
Voľba pre jednu šálku áno
Voľba pre dve šálky kávových aj mliečnych nápojov áno
Programovateľný jazyk áno
Nádoba na mlieko alebo možnosť použiť priamo krabicu od mlieka áno
Samostatný zásobník mletej kávy áno
Výškovo nastaviteľný výpust kávy (cm) min. 13
Automatické vypnutie áno
Vyberateľná separovacia jednotka áno
Vodný filter áno
Odvápňovací, čistiaci, preplachovací program áno
Plnoautomatické parné čistenie mliečneho systému áno
Automatické čistenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený  v bode  1. 2 Opisného formulára Funkčná  a technická špecifikácia  predmetu zmluvy  a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo „tovar“). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zmluvy celkovú cenu podľa čl. II. tejto zmluvy.
2. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla objednávateľa, jeho vyložením na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby.  Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene podľa čl. II. tejto zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
4. V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list.
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu.
6. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Vyznačená doba výroby na obale tovarov  nesmie byť staršia ako 18 mesiacov.
Vzniknuté vady je dodávateľ povinný odstrániť počas záručnej doby najneskôr do 30 kalendárnych dní od objednávateľovho nahlásenia. Dodávateľ je povinný tovar odovzdať v mieste dodania tovaru uvedeného v bode 9. tohto článku na vlastné náklady a taktiež doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady.
7. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
8. Zmluvné strany sa dohodli na kompletnom dodaní tovaru najneskôr do 40 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
9. Miestom dodania tovaru je administratívna budova v Bratislave-mestská časť Dúbravka. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane vynášky do jednotlivých kuchyniek v administratívnej budove v mieste dodania na každé zo 7 poschodí budovy.
II. CENA
1. Celková cena predmetu zákazky a cena za jednotlivé  položky upravené v bode 1.2 Opisného formulára Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené so zmluvou, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste určenom, monitoring a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu  zákazky (ďalej tiež „zmluvná cena“). Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva a jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zmluvy, t. j. do dodania tovaru podľa čl. I. bodu 8 osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Všetky ceny predložené dodávateľom  zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o hodnotu DPH.
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z. “) a cenu vrátane DPH.
6. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je však povinný postupovať podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z., resp. podľa § 7 a/ v prípadoch ak nadobudne predmet zmluvy v tuzemsku z iného členského štátu.
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2. Tovar musí byť bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť zmluvnú cenu za riadne nedodaný tovar.
3. Dodávateľ predloží opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky – technický list ku každému jednému typu tovaru.              Z technického listu musia byť preukázateľné splnené požadované parametre podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky
4. Nepredloženie potvrdení v stanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom, považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre  podstatné porušenie zmluvných podmienok.
IV. ZMLUVNÉ POKUTY
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akýchkoľvek povinností podľa čl. III. a bodu 1. v čl. V. osobitných požiadaviek na plnenie.
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve.
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy predovšetkým bod 7 čl. I, bod 3 čl. II.,  bod 2 v čl. III. a bod 1 v čl. VII. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté.
VI. FAKTURÁCIA
1. Dodávateľ sa zaväzuje poslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným pracovníkom objednávateľa.
Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a v súlade s OPET.
V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená príloha     t. j. fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným pracovníkom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
V takomto prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
4. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
VII. PODMIENKY ÚČASTI
1. Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy všetkých subdodávateľov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia
VIII. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (Rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok), pre Projekt v rámci Európskych štrukturálnych a investičných fondov EÚ, ktorý príkazca realizuje a v rámci ktorého získal nenávratný finančný príspevok zo strany poskytovateľa vrátane finančného krytia poskytnutého zo štátneho rozpočtu SR a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
2. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) objednávateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie.
3. Dodávateľ berie na vedomie, že na túto zákazku sa vzťahujú osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ podľa čl. XV. VZP OPET.
4. V prípade, že dodávateľ nedodá tovary podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy v požadovanej kvalite, čoho následkom dôjde k poškodeniu zariadení, ktoré vlastní objednávateľ, dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť náhradu alebo opravu poškodeného zariadenia, ktoré vzniklo dodaním tovaru, ktorý nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu. Zároveň všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hanulová 5/B, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

21.09.2020 10:00 — 30.10.2020 10:00

1,00 súbor

4 316,40

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2020 11:57

18.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2020 08:42 - Vstupná ponuka 4 316,40 € Cena s DPH
18.09.2020 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 4 316,39 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS