• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 14:50

Detail zákazky Z202021755

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 14:50

Základné údaje

Z202021755

OF-220769

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4960010

Objednávateľ

31819494

Výskumná agentúra

Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

hygienické potreby, toaletný papier, papierové utierky, hubka na riad, utierka hubková, saponát, hygienické sáčky, tekuté mydlo

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Funkcia
Nákup a dodanie hygienických potrieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toaletný papier ks 8000
2. Papierové utierky bal 8000
3. Hubka na riad profilová 3 ks/bal bal 50
4. Utierka hubková hydrofilná 5 ks/bal bal 40
5. Saponát na umývanie riadu 1 l/ 1 ks ks 120
6. Hygienické sáčky 25 ks/bal bal 150
7. Tekuté mydlo 5 l/1 ks ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Toaletný papier dvojvrstvový, kotúčový, biela farba, bez potlače, neparfémovaný, návin na kotúči 140 m, priemer kotúča 19 cm, materiál - celulóza
2. Papierové utierky ZZ skladané 2-vrstvové, rozmer 220 x 240 mm, 150 ks v samostatnom balíku, samostatné balíky sú balené v kartónoch, materiál - celulóza
3. Hubka na riad profilová tvarovaná, rozmer cca 9,5 x 6,5 x 4,0 cm (tolerancia +/- 5%), farba podľa ponuky dodávateľa, balenie po 3 ks v balíku, balíky sú dodávané v papierových krabiciach
4. Utierka hubková hydrofilná 5 ks/bal rozmery utierky cca 16 x 18 x 0,4 cm (tolerancia +/- 5 %), farba podľa ponuky dodávateľa, balenie vo fólii po 5 ks, balíky balené v papierových krabiciach
5. Saponát na umývanie riadu 1 l/ 1 ks silný čistiaci prostriedok, balené v plastových obaloch po 1 l, plastové balenia 1 l balené a dodávané v papierových krabiciach
6. Hygienické sáčky pre dámsku hygienu do zásobníka 25 ks/bal, jednorazové sáčky
7. Tekuté mydlo 5 l/1 ks balené po 5 l v plastových obaloch - 1 obal 5 l tekutého mydla - 1 ks, vône podľa aktuálneho stavu dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky od Objednávateľa - do 7 dní
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Súbor položiek podľa technickej špecifikácie

9 496,80

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2020 12:12

10.09.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 600
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2020 14:29 - Vstupná ponuka 9 495,60 € Cena s DPH
09.09.2020 19:51 - Najvýhodnejšia ponuka 9 494,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS