00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
ŠZM - katéter odsávací s prerušovačom
odsávacie katétre
Tovar, Služba
1. Katéter odsávací s prerušovačom
|
|
---|---|
Funkcia |
Odsávacie katétre určené k tracheálnemu/bronchotracheálnemu odsávaniu z dýchacích ciest pacientov pri umelej pľúcnej ventilácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. veľkosť katétra | Fr/Ch | 8 | ||
1. dĺžka katétra | cm | 50 | ||
2. veľkosť katétra | Fr/Ch | 10 | ||
2. dĺžka katétra | cm | 50 | ||
3. veľkosť katétra | Fr/Ch | 12 | ||
3. dĺžka katétra | cm | 50 | ||
4. veľkosť katétra | Fr/Ch | 14 | ||
4. dĺžka katétra | cm | 50 | ||
5. veľkosť katétra | Fr/Ch | 16 | ||
5. dĺžka katétra | cm | 50 | ||
Celkové predpokladané množstvo | ks | 23200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | medicínske PVC bez latexu odolný proti zalomeniu |
povrch | hladký |
sterilný | sterilizované EO |
bočné otvory | 2 bočné otvory |
ukončenie | atraumaticky, otvorený, zaoblený, distálny otvor |
regulátor sania | áno |
farebné označenie veľkostí | áno (modrá, čierna, biela, zelená, oranžová) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú dve zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji. |
Plnenie bude poskytnuté dvom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku k zmluve. |
Uvedené množstvá sú orientačné, objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Dodanie tovaru zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky objednávateľom. Termín plnenia dodávok tovaru na základe objednávok môže byť zmenený len dohodou zmluvných strán. |
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu zmluvy, v ktorom uvedie obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, číslo ŠUKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
Dodávateľ je povinný doručiť obidvom zdravotníckym zariadeniam na vlastné náklady vzorku predmetu zákazky v počte 1ks z každej veľkosti za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa, a to do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET čl. XVIII, bod 18.2, písm.t). |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ deklaruje, že ním ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak. |
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak , aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. Dodávateľ preberá záruku za akosť tovaru v rozsahu, že dodaný tovar bude počas záručnej doby spôsobilý k účelu jeho použitia a že po túto dobu si zachová požadované vlastnosti. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo nevhodným skladovaním tovaru. Podmienky skladovania a doba použiteľnosti sú uvedené na obale. |
Reklamácie množstva a obalu tovaru, resp. iné zistené zjavné vady dodaného tovaru budú objednávateľom uplatnené pri preberaní tovaru uvedením do dodacieho listu. Vady akosti a vady, ktoré nie sú zjavné, reklamuje objednávateľ v lehote do 14 dní odo dňa ich zistenia. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Ak dodávateľ bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto zmluvy riadne a včas, je povinný oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi najneskôr 10 pracovných dní pre predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy. V prípade nesplnenia si tejto oznamovacej povinnosti sa dodávateľ zaväzuje, objednávateľovi zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celkovej maximálnej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody, a to na základe písomnej výzvy objednávateľa a v lehote 3 pracovných dní od doručenia tejto výzvy. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu prípadnej vzniknutej škody v plnej výške. |
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo vzorky, nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom (zo strany ÚVO môže byť dodávateľovi uložený zákaz účasti vo VO, resp. uložená pokuta. |
Zmluvný vzťah môže byť skončený písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán i bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. |
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
23 200,00 ks
2 552,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2020 09:16
10.09.2020 09:30
10.09.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.09.2020 11:45 - Vstupná ponuka | 2 552,00 | € | Cena bez DPH |
10.09.2020 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 551,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: