• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 14:55

Detail zákazky Z202021708

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2020 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2020 14:55

Základné údaje

Z202021708

OF-220739

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4959954

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčná tlačiareň Xerox DocuCentre SC2020, A3 alebo ekvivalent

tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná tlačiareň Xerox DocuCentre SC2020, A3 alebo ekvivalent
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná tlačiareň Xerox DocuCentre SC2020, A3 alebo ekvivalent ks 1
Rýchlosť tlače -  čiernej, farebnej str./min. 20
Displej palce 4,3
Pamäť MB 512
Rozmery - výška mm 630 635
Rozmery - šírka mm 590 595
Rozmery - hĺbka mm 580 586
hmotnosť kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zariadenia multifunkčná tlačiareň, Tlač, kopírovanie, skenovanie, e-mail a faxu (voliteľné)
Formát tlače A3
Duplexná tlač automatická áno
Kategória PRN laser farba
LAN (RJ45) pripojenie áno
Podávač skenera DADF
Rozlíšenie tlače 1200x2400 dpi
USB pripojenie áno
Tlačové funkcie 256bitové stupňa šedej, Tlač brožúr, Zmes rôznych dokumentov, N-up, Tlač plagátu, Mód úspory tonera, Vodotlače
Automatický podávač dokumentov áno
Automatický duplexný podávač dokumentov áno
Kapacita zásobníka Zásobník (Manuálne zásobník): 100 hárkov , Zásobník 1: 250 hárkov , Zásobník 2 (voliteľné): 500 hárkov
Štandardná kapacita papiera 350 hárkov
Maximálna kapacita papiera 850 hárkov
Tlačové jazyky PCL6 / PCL5e, HBPL
Kopírovanie - Maximálne rozlíšenie pre kopírovanie 1200 x 2400 dpi
Funkcia kopírovania Automatické zmenšenie, Kopírovanie ID kariet, Svetlejšie / tmavšie, N-up, Zmenšiť / Zväčšiť
Skener - Úložisko naskenovaných dokumentov Skenovanie do PC, Skenovanie do TWAIN aplikácie
Formát pre skenovanie JPEG, PDF, TIFF
Fax - Funkcie faxu Vysielací fax, odložený fax, Poslanie faxu, Hradenie pre zachytenie faxu, LAN fax, Hlasovanie
Kompresia faxu JBIG, MMR / MR / MH
Windows XP (32bit), Windows Server 2003 (32bit) , Windows Vista (32bit), Windows Server 2008 (32bit) , Windows 7 (32bit), Windows 8 (32bit) , Windows 8.1 (32bit), Windows XP Professional (64bit) , Windows Server 2003 (64bit), Windows Vista (64bit) , Windows Server 2008 (64bit), Windows 7 (64bit) , Windows Server 2008 R2 (64bit), Windows 8 (64bit) , Windows Server 2012 (64bit), Windows 8.1 (64bit) , Windows Server 2012 R2 (64bit) Podporované operačné systémy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

14.09.2020 08:00 — 25.09.2020 14:00

1,00 ks

1 118,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2020 08:25

10.09.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 90
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2020 09:06 - Vstupná ponuka 1 116,00 € Cena s DPH
08.09.2020 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 111,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS