• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 13:30

Detail zákazky Z202021701

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.09.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2020 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2020 13:30

Základné údaje

Z202021701

OF-220611

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4969401

Objednávateľ

00738301

Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK

Dodávateľ

30997763

NRSYS s.r.o.

Akademická 12, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Riešenie digitalizácie RTG systému Plurimat s HF generátorom CPI Indico 100R/F 40kW, model VZW 2930FE2-20

priamy detektor RTG, akvizičná stanica

  • 33111800-9 - Diagnostický röntgenový systém
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny receptor obrazu ( Flat Panel) - káblový DDR ( Direct Digital Radiography) detektor
Funkcia
Základný hardvér na priamu digitalizáciu- vykonanie priamej konverzie RTG lúčov na elektrický náboj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť pixelu μm 143
Rozlíšenie detektoru lp/mm 3,5
A/D konverzia bit 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. rozmery aktívnej plochy: 420 x 420 mm vyžaduje sa
Scintillator Csl
Expozičný automat AEC (Automatic Exposure Control) zostáva pôvodný
Automatická detekcia expozície AED ( Automatic Exposure Detection) vyžaduje sa
Automatický prenos akvizičných dát vyžaduje sa
Spôsob pripojenia: káblom ( nie cez WiFi) vyžaduje sa
Kompatibilita s Bucky RTG systému Plurimat vyžaduje sa
Maximálne rozmery: 460,5 x 460,5 x 15,5 mm vyžaduje sa
CE certifikát vyžaduje sa
Stav nový, nepoužívaný
 2. DAP meter
Funkcia
Meranie dávky ožiarenia pacienta s automatickým zápisom dát k aktívnemu obrazu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita s ostatnými komponentami digitalizovaného RTG systému vyžaduje sa
Automatický zápis dávky ožiarenia pacienta vyžaduje sa
CE certifikát vyžaduje sa
Stav nový, nepoužívaný
 3. Akvizičná stanica- hardvér a softvér
Funkcia
Získanie RTG snímky v DICOM formáte
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hardvér optimalizovaný k dodanému detektoru vyžaduje sa
Operačný systém Microsoft Windows 10 Pro 64-bit vyžaduje sa
Kompatibilita s ostatnými komponentami digitalizovaného RTG systému vyžaduje sa
Podpora DICOM 3.0 vyžaduje sa
Lokalizácia aplikačných programov v slovenskom alebo českom jazyku vyžaduje sa
Používateľská príručka v slovenskom jazyku vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že všetky ním dodané položky predmetu obstarania vyhovujú platnej legislatíve, teda spĺňajú všetky kritériá stanovené príslušnými právnymi normami.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vykonávanie záručného servisu na dodanú digitalizáciu RTG v rámci súťaže.
Kompletná sprievodná dokumentácia musí byť v slovenskom jazyku.
Optimalizácia nastavení jestvujúceho RTG systému s dodanými komponentami za účelom dosiahnutia maximálnej kvality snímkov.
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci základné informácie o prístroji, minimálne v rozsahu - názov a typ zariadenia, názov výrobcu prístroja).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predložiť na pracovisko objednávateľa - referát verejného obstarávania a riadenia projektov položkovitý rozpočet predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predložiť : prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja, CE certifikát vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka, vyhlásenie o zhode .
Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom (od podpisu Preberacieho protokolu ).
Predmet zákazky musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný.
Predmet zákazky sa považuje za riadne dodaný, ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol , Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi) a bola vykonaná úspešná funkčná skúška.
Lehota plnenia zmluvy (dodania predmetu zákazky) je 8 týždňov.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z .z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
V prípade, ak objednávateľom požadované doklady nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Záručná doba na prístroje je 24 mesiacov odo dňa ich riadneho dodania.
Dodávateľ je povinný vykonávať montáž a autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Riešenie digitalizácie RTG systému Plurimat s HF generátorom CPI Indico 100R/F 40kW, model VZW 2930FE2-20

Zrušenie postupu zadávania zákazky

Objednávateľ zadávaním zákazky na EKS nezvolil postup v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, nakoľko splnenie podmienok na použitie EKS závisí od bežnej dostupnosti tovaru alebo služby, pričom predmetné porušenie by mohlo mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, keďže v prípade nesplnenia podmienok na použitie EKS by sa mal použiť otvorený súťažný postup verejného obstarávania, ktorého by sa mohlo potenciálne zúčastniť viacero subjektov schopných dodať tovar a službu, ktorá je predmetom zákazky. Na vyhlásenie uvedenej zákazky nie je možné využiť EKS z dôvodu, že dodávka tovaru, špecifikovaného v opisnom formulári, a aj súvisiace služby spojené s vykonávaním záručného servisu nie je bežne dostupným tovarom a službou, pretože:

Zrušenie postupu zadávania zákazky 2

• dodávka tovaru na riešenie digitalizácie RTG systému a vykonávanie záručného servisu na dodanú digitalizáciu RTG systému sú dodávané a poskytované na základe špecifických a pre daný prípad jedinečných požiadaviek a vzhľadom na špecifický charakter zabezpečenia funkcionalít systému vyžadujú obhliadku. Zároveň vzhľadom k špecifickosti záručného servisu je potrebné preveriť pred podpisom zmluvy, či dodávateľ má oprávnenie na poskytovanie servisu a zároveň, či osoby, ktoré budú daný servis vykonávať, majú potvrdenie o odbornej kvalifikácií/ certifikát o tom, že môžu danú službu poskytovať (povolenie na dovoz, predaj, servis a manipuláciu so zdrojmi ionizujúceho žiarenia, potvrdenie o absolvovaní potrebných školení spojených s ochranou pred ionizujúcim žiarením, potvrdenie o vyškolení servisných technikov a pod.).

Zrušenie spôsobu zadávania zákazky 3

• tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky nie sú ponúkané v podobe, v ktorej sú bez väčších úprav ich vlastností alebo prvkov aj dodané, poskytnuté alebo uskutočnené, nakoľko dodávka tovaru, umiestnenie a inštalácia sú atribúty, ktoré závisia od uskutočnenej obhliadky jestvujúceho RTG zariadenia, jeho umiestnenia, existujúceho rozvodu kabeláže, a pod... a následne sú tieto znalosti uspôsobené za účelom komplexného a funkčného riešenia digitalizácie RTG • a zároveň tovary a služby nie sú dodávané, poskytované alebo uskutočňované aj pre spotrebiteľov a iné osoby na trhu, ale len pre konkrétny určený subjekt, t.j. konkrétneho Objednávateľa vzhľadom na konkrétne umiestnenie, technickú a projektovú dokumentáciu jestvujúceho RTG systému, konkrétne el. rozvody a vzhľadom na konkrétne technické parametre existujúceho RTG a ich funkčnosť, resp. nefunkčnosť.

Zrušenie spôsobu zadávania zákazky

Vzhľadom k špecifickosti charakteru predmetu zákazky, najmä s prihliadnutím na skutočnosť, že vyžaduje aj také úkony, ako je obhliadka a nevyhnutnosť špecifickej kvalifikácie dodávateľa, nejedná sa o dodávku tovaru bežne dostupného na trhu. Taktiež vzhľadom na charakter poskytovania služieb záručného servisu, pri ktorých je podstatné preveriť odbornosť osôb vykonávajúcich tento servis a oprávnenie na poskytovanie servisu, sa nejedná o bežne dostupnú službu. Požadujeme nevyhlásiť zákazku prostredníctvom EKS, ale iným súťažným postupom v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Veľkosť pixelu μm 143
Navrhnutá hodnota Veľkosť pixelu μm 150

Nami navrhovaná hodnota postačujúca a nediskriminačná.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Rozlíšenie detektoru lp/mm 3,5
Navrhnutá hodnota Rozlíšenie detektoru lp/mm 2,5

Podľa vyhlášky Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republikyč. 101/2018Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o zabezpečení radiačnej ochrany pri vykonávaní lekárskeho ožiarenia je vyžadované priestorové rozlíšenie požadované >=2,5 lp/mm. Vami požadované teoretické rozlíšenie 3,5, lp/mm diskriminuje väčšinu svetových výrobcov zobrazovacej techniky. Z tohoto dôvodu Vás žiadame o zmenu tejto vlastnosti podľa tejto vyhlášky.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Rozlíšenie detektoru lp/mm 3,5
Navrhnutá hodnota Rozlíšenie detektoru lp/mm 3,6

Zákazník môže požadovať i lepšie parametre. Vyhláška MZ SR pojednáva o hraničných parametroch. Zákazník môže požadovať i lepšie v čom ho podporujeme.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Veľkosť pixelu μm 143
Navrhnutá hodnota Veľkosť pixelu μm 130

Zákazník môže požadovať i lepšie parametre. Vyhláška MZ SR pojednáva o hraničných parametroch. Zákazník môže požadovať i lepšie, čiže menší rozmer pixelu, v čom ho podporujeme.

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Meranie dávky ožiarenia pacienta s automatickým zápisom dát k aktívnemu obrazu
Navrhnutá hodnota Meranie dávky ožiarenia pacienta s automatickým zápisom dát k aktívnemu obrazu doteraz bol pužitý DAP výrobcu ... značky.....

Diskriminačné nie je známe aký DAP bol doteraz používanáý, kvalita fotta to nedovoľuje prečítať.

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Kompatibilita s ostatnými komponentami digitalizovaného RTG systému vyžaduje sa
Navrhnutá hodnota Kompatibilita s ostatnými komponentami digitalizovaného RTG systému vyžaduje sa

Takáto požiadavka si vyžaduje uvedenie kompomentov inak je to diskrimimnačné a nedostatočné vypísaná požiadavka

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Súdna 15, 911 96 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.09.2020 08:12 — 16.11.2020 08:13

1,00 celok

35 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.09.2020 08:20

16.09.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.09.2020 20:16 - Vstupná ponuka 34 992,00 € Cena s DPH
16.09.2020 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS