00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Majonézové šaláty
majonézový šalát, vajíčkový šalát, parížsky šalát, vlašský šalát, treska v majonéze, aspiková miska
Tovar, Služba
|
1. Majonézové šaláty balené
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spracované potraviny-balené majonézové šaláty 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Vajíčkový šalát, balenie minimálne 140g | ks | 2500 | ||
| 2. Parížsky šalát, balenie minimálne 140g | ks | 4500 | ||
| 3. Vlašský šalát, balenie minimálne 140g | ks | 4500 | ||
| 4. Treska v majonéze, minimálne 140g | ks | 4000 | ||
| 5. Šunka v aspiku, minimálne 150g | ks | 2000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| balenie - hmotnosť | hmotnosť balenia je uvedená ako minimálna. Dodanie väčšieho ako uvedeného balenia nezakladá dodávateľovi právo na zmenu zmluvnej jednotkovej ceny. |
| Názov |
| Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.10.2020 do 31.3.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
| Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
| Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok je spravidla 1 krát za dva týždne. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
| Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné. |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť práslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj: |
| - ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, |
| - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
| - úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
6
1,00 celok v zmysle špecifikácie
11 840,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.09.2020 14:56
11.09.2020 11:00
11.09.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.09.2020 10:44 - Vstupná ponuka | 11 838,60 | € | Cena s DPH |
| 08.09.2020 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 838,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: