• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2020 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 16:55

Detail zákazky Z202021548

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2020 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 16:55

Základné údaje

Z202021548

OF-220686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4957610

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

35732431

DOLIS GOEN, s.r.o.

Stará Vajnorská 11, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač a distribúcia letákov

tlač, distribúcia, letáky

  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a distribúcia letákov
Funkcia
1. Distribučné služby - neadresná jednorazová distribúcia letákov do bytových a domových listových schránok do 1 000 000   domácností s rovnomerných pokrytím celej Slovenskej republiky.
2. Tlačovina - výroba letáku na distribúciu v minimálnom počte 1 000 000 ks. Finálne grafické podklady dodá verejný obstarávateľ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Distribučné služby: ks 1 000 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. Tlačovina - produktový leták do schránok:
Formát: 20x21/10x21 cm
Úprava: 1 x lom na DL
Farba: 4+4
Papier: 170 g ONM
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ má aktívnu doručovateľskú sieť s pokrytím minimálne 75% domácností SR. Doklad: čestné prehlásenie, uvedie podobnú spoluprácu pre iného objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí a garantuje kontrolu kvality distribúcie v jednotlivých regiónoch.
Dodávateľ pripraví a s Objednávateľom vopred schváli distribučný plán s ohľadom na celoslovenských zásah domácností s konkrétnym počtom schránok v jednotlivých regiónoch SR s dôrazom na efektivitu doručenia letákov. Dodávateľ do 3 pracovných dní zašle objednávateľovi distribučný plán.
Faktúry budú vystavené so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nie je povinný objednať celý predmet zákazky.
Sadzba DPH na všetky položky uvedené v opise predmetu zákazky je 20 %.
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto Zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
Dodanie predmetu Zmluvy, ktorý nespĺňa požadovanú špecifikáciu/opis predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od Zmluvy v zmysle platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska(OPET).
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

11.09.2020 15:00 — 18.09.2020 00:00

1,00 celok podľa technickej špecifikácie

45 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.09.2020 14:25

09.09.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 176
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2020 08:08 - Vstupná ponuka 44 600,00 € Cena bez DPH
09.09.2020 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 43 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS