• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 11:20

Detail zákazky Z202021515

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 11:20

Základné údaje

Z202021515

OF-220642

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4957590

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

26258412

ELISABETH PHARMACON spol. s r.o.

Rokycanova 4437/5, Brno-Židenice, 61500, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy

diagnostická súprava

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostiká
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných diagnostík vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Komponenty budú použité vo vedeckom výskume, pričom ich špecifikácia vyplýva z dlhoročnej kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Rámcová dohoda na 12 kalendárnych mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. EliGene® HCV LC bal 3
2. EliGene HBV RT bal 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Súprava je určená pre detekciu a kvantifikáciu DNA víru hepatitídy B zo séra alebo plazmy. Je založená na princípe RealTime PCR. Pre detekciu HBV DNA a internú kontrolu sú použité primery a značené sondy (FAM a HEX).
1. Súprava obsahuje: LC Mix , Enzýmový Mix , internú kontrolu, 5 štandardrov. Súprava je kompatibilná s ABI7500FAST (Applied Biosystems), LightCycler 2.0, LightCycler 480 a LightCycler Nano (Roche), RotorGene 6000 alebo RotorGene Q (Qiagen). katalógové číslo: 90059-LC
2. Súprava slúži k detekcii i kvantifikácii RNA vírovéj hepatitídy C zo séra alebo plazmy. Súprava je založená na princípe RealTime PCR. Pre detekciu HCV RNA a internú kontrolu sú použité primery a značené sondy (FAM a HEX).
2. Súprava obsahuje : HBV Mix , internú kontrolu, 5 štandardov. Súprava je kompatibilná s ABI 7000, 7300, 7500 (Applied Biosystems), LightCycler 480 a LightCycler Nano (Roche), RotorGene 6000 nebo RotorGene Q (Qiagen). katalógové číslo: 90037-RT
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru, a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar);
- rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne);
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
- prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien,
- jeden kus vzorky z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, náklady na manipuláciu, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva – Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti na 12 kalendárnych mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať maximálny rozsah predmetu zákazky.
Plnenie Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených Objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny Objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 sada

10 080,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.09.2020 10:25

09.09.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2020 11:47 - Vstupná ponuka 10 080,00 € Cena bez DPH
04.09.2020 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 10 080,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS