• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 10:20

Detail zákazky Z202021505

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2020 10:20

Základné údaje

Z202021505

OF-220333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4957564

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

31559735

ROVEN spol. s r.o.

Krivec 402, Hriňová, 96205, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevo, rezivo a snehové koly - drevené dubové dosky na pracovné stoly

drevené dosky, stavebné drevo, rezivo

  • 44191000-5 - Rôzne stavebné materiály z dreva
  • 03419000-0 - Stavebné drevo/rezivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drevená doska - dub suchý
Funkcia
Drevená doska na pracovné stoly do dielne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: 80 cm (š) x 130 cm (d) x 4 cm (h)
 2. Drevená doska - dub suchý
Funkcia
Drevená doska na pracovné stoly do dielne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: 80 cm (š) x 210 cm (d) x 5 cm (h)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Trenčín.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.09.2020 09:12 — 30.09.2020 09:12

15,00 ks

1 640,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.09.2020 09:23

09.09.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 477
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2020 09:26 - Vstupná ponuka 1 640,00 € Cena bez DPH
04.09.2020 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 364,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS