• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 15:05

Detail zákazky Z202021451

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 15:05

Základné údaje

Z202021451

OF-220560

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4955283

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačné oblečenie jednorázové (nohavice+tunika)

nohavice a tunika

  • 33199000-1 - Lekárske odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačné oblečenie jednorázové/nohavice + tunika/
Funkcia
Jednorázový odev pre zdravotnícky personál, košeľa a nohavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
materiál - netkaný textil g/m2 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál odevu netkaný textil, PP-netkaný (SMS)
materiál použitý na zošitie odevu 100% polyester alebo nylon
veľkosti S, M, L, XL, XXL - štandardné európske veľkosti
farba 3 rôzne farby všetkých veľkostí
zloženie odevu nohavice a košeľa
Košeľa krátky rukáv, 2 veľké vrecká v spodnej časti, , výstrih v tvare V s obšitým lemom okolo krku
Nohavice s opaskom obsahujúci vsunutý pás s dvomi šnúrkami na pohodlné uviazanie
nohavice + tunika vodeodolná netkaná textília, odolná voči prenikaniu tekutín a baktérií, označenie CE podľa európskej smernice 93/42/EEC
nohavice + tunika Požiadavka európskej normy EN13795(1-3)
balenie V jednom balení tunika + nohavice, /kartonáž- 50ks košeľa+nohavice/
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia a vyloženia tovaru.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti a požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Počet operačných odevov v požadovaných veľkostiach objednávateľ upresní po odsúhlasení obchodnej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia minimálne 1 balenie, ktoré musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a VZP ET.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar , ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

22.09.2020 14:07

200,00 ks/bal

820,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.09.2020 14:14

08.09.2020 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2020 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2020 14:55 - Vstupná ponuka 820,00 € Cena bez DPH
08.09.2020 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 819,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS