• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 11:35

Detail zákazky Z202021440

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2020 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    21.09.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.09.2020 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.09.2020 11:35

Základné údaje

Z202021440

OF-205479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4978271

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

43902138

WARGAS s.r.o.

Bratislavská 1184, Šamorín, 93101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Styčníková doska BV 15

styčníková doska

  • 44532000-8 - Bezzávitové upínadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Styčníková doska BV 15 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hrúbka materiálu mm 1,5
Rozmery mm 147x35
Typ doska jednostranná
Predpokladaný  odber ks 192000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľový plech pozinkovanej akosti S280GB+Z275
Použitie pre nosné spoje drevených priehradových konštrukcií (väzníkov) a ostatných tesárskych konštrukcií.
Vhodnosť aj ako protištepná spona na drevené podvaly, drevo masív, fošne atď.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  Tovar bude dodaný vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním.
2. Dodávka bude realizovaná na základe čiastkových objednávok na miesto dodania t.j. obchodnej prevádzky Objednávateľa podľa požiadaviek Objednávateľa do 14 dní od zaslania objednávky (aj e-mailom).
3. Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko obchodnej prevádzky Objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu Objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celkové množstvo tovaru podľa tejto Zmluvy.
5. Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.
6. Za ekvivalent sa bude považovať materiál s lepšími kvalitatívnymi parametrami.
7. Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
8. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
9. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia.
10. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3  zákona č. 315/2016 Z.z. .
11. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
12. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 celok

31 680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2020 13:02

21.09.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.09.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 62
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2020 10:07 - Vstupná ponuka 31 680,00 € Cena bez DPH
18.09.2020 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 31 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS