50334212
Špeciálna základná škola sv. Anny, Štúrova 5, Stará Ľubovňa
Štúrova 5, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Stravovanie, stravovacie karty, elektronické stravné poukážky
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej jednotky/poukážky je vo výške 5,00 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky: | EUR | 5 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných poukážok: | KS | 3070 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet: | KS | 11 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta: | obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty |
Elektronická stravná karta: | bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku) |
Elektronická stravná karta: | priradenie hodnoty elektronických stravných poukážok ku kartám cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy |
Elektronická stravná karta: | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webstránke dodávateľa. |
Elektronická stravná karta: | spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa |
Elektronická stravná karta: | obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Držiteľom karty bude zamestnanec. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom priradenia hodnoty poukážok ku kartám. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravných kariet / poukážok je len predpokladané a objednávateľ má právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet elektronických stravných kariet / poukážok. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravných kariet a množstvo elektronických stravných poukážok počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Uvedené množstvo elektronických stravných kariet vyjadruje aktuálny počet zamestnancov objednávateľa. |
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, dodanie do sídla objednávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia stravných poukážok a všetky súvisiace náklady. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude Objednávateľ oprávnený zadávať: a) Čiastkové objednávky pre vydanie elektronických stravných kariet podľa potreby Objednávateľa, b) Čiastkové objednávky pre priradenie hodnôt elektronických stravných lístkov podľa potreby Objednávateľa. c) Čiastkové objednávky na dodanie stravných poukážok podľa potreby Objednávateľa. |
Platnosť tejto Rámcovej dohody je 16 kalendárnych mesiacov od dňa uzavretia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek dodaných objednávateľovi (priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov a dodaných stravných poukážok) bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Objednávateľ požaduje zaškolenie min. 2 osôb so systémovou a užívateľskou podporou Dodávateľa elektronických stravných kariet. |
Štúrova 5, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
18.09.2020 12:26 — 31.12.2021 12:26
3 070,00 ks
15 485,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2020 12:30
11.09.2020 12:23
11.09.2020 12:38
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.09.2020 12:39 - Vstupná ponuka | 15 485,00 | € | Cena s DPH |
07.09.2020 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 399,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: