• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 08:35

Detail zákazky Z202021437

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    07.09.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2020 08:35

Základné údaje

Z202021437

OF-220491

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4955281

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatňová skriňa kovová

skriňa

  • 39160000-1 - Školský nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatňová skriňa kovová
Funkcia
Vybavenie šatní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatńová skriňa kovová ks 14
generálny kľúč ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skriňa je delená 6 dverová
rozmery skrine š 900 ,  v 1800,  h 500 mm
prevedenie skrine na sokli bez nožičiek, pevný a odolný povrch, bez políc, zmontovaná
povrchová úprava práškovou farbou
obsah každého dielika (úložného priestoru) vešiaková tyč s 2 plastovými alebo kovovými vešiakmi
šírka dvierok (jedného úložného priestoru) 30 cm
dvierka obsahujú vetracie otvory,  štítky na menovky
dvierka majú cylindrický zámok 2 ks kľúčov od 1 dvierok
dvierka - farba farebné prevedenie (nie čisto šedé)
V prílohe sú len "vzory",  farebné prevedenie sa môže líšiť!
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy a vykládky na určené poschodie  budovy v mieste plnenia.
Miesto plnenia: Trenčín.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác.
Termín plnenia/dodania  zákazky  : 21.09.2020
Doručenie je možné len v pracovných dňoch od 07.00 - 14.00 h !
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania a vykládky tovaru spolu s dodacím listom a záručným listom.
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar na vlastné náklady u objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia, zálohovú faktúru neakceptujeme.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.09.2020 09:00 — 21.09.2020 14:00

14,00 ks

2 378,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.09.2020 12:20

07.09.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 12
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2020 13:10 - Vstupná ponuka 2 378,60 € Cena bez DPH
07.09.2020 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 294,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS